دسته محصول
سبد خرید 0
جنگل استراتژی (کارآفرینی در قالب یک مکتب)

نام محصول

جنگل استراتژی


نام نویسنده

جوزف لمپل-بروس دبلیو آلسترند-هنری میتنزبرگ


نام مترجم

محمود احمد پورداریانی

انتشارات

جاجرمی


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

384


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642928187


وزن

560


پیش گفتار

-

قیمت : 26000 تومان

در این کتاب علاوه بر شناساندن مفاهیم استراتژی، هم از نظر زمان آینده به عنوان خط مشی یا برنامه‌ی مرود نظر برای آینده ـ که در صورت تحقق یافتن، استراتژی حساب شده نامیده می‌شود ـ و هم از منظر زمان گذشته به عنوان یک الگوی تحقق یافته به انواع دیگری از استراتژی‌ از جمله استراتژی تکوینی یا نوخواسته ـ که....
در این کتاب علاوه بر شناساندن مفاهیم استراتژی، هم از نظر زمان آینده به عنوان خط مشی یا برنامه‌ی مرود نظر برای آینده ـ که در صورت تحقق یافتن، استراتژی حساب شده نامیده می‌شود ـ و هم از منظر زمان گذشته به عنوان یک الگوی تحقق یافته به انواع دیگری از استراتژی‌ از جمله استراتژی تکوینی یا نوخواسته ـ که از طریق اقدامات تدریجی شکل می‌گیرد ـ پرداخته شده است. نگارنده در نهایت استراتژی را در قالب جنگلی که حیوانات گوناگون را در خود جای داده مطرح می‌سازد و هر یک از آن‌ها را سمبل یک مکتب فکری در ارتباط با فرایند شکل‌گیری استراتژی معرفی می‌کند. مکاتب ده‌گانه در این کتاب به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از: مکاتب تجویزی، توصیفی و ترکیبی ـ مکاتبی که ماهیت تجویزی دارند به این نکته می‌پردازد که 'استراتژی‌ها چگونه باید تشکیل شوند'. مکاتب توصیفی 'چگونگی شکل‌گیری استراتژی‌ها و نحوه‌ی عمل کردن) آن‌ها را بررسی می‌کند و مکاتب ترکیبی که مفهوم تغییر در سازمان را دربردارند، ترکیبی از مکاتب دیگر هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !