دسته محصول
سبد خرید 0
جامعه‌شناسی تبلیغات -

نام محصول

جامعه‌شناسی تبلیغات


نام نویسنده

احمد یحیایی ایله ای


نام مترجم

-

انتشارات

جاجرمی


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

200


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642928392


وزن

335


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

, "کتاب حاضر با تاکید بر آثار مثبت و منفی تبلیغات تجاری تدوین شده و محتوای آن بر پنج عنصر اصلی ارتباط یعنی فرستنده، پیام، گیرنده، کانال و تاثیرات، استوار شده است. در بعد آثار تبلیغات، رویکردی خوش‌بینانه و بدبینانه نسبت به تبلیغات تجاری مورد بررسی قرار گرفته و کارکردهای هرکدام از رسانه‌های سنتی و....
, "کتاب حاضر با تاکید بر آثار مثبت و منفی تبلیغات تجاری تدوین شده و محتوای آن بر پنج عنصر اصلی ارتباط یعنی فرستنده، پیام، گیرنده، کانال و تاثیرات، استوار شده است. در بعد آثار تبلیغات، رویکردی خوش‌بینانه و بدبینانه نسبت به تبلیغات تجاری مورد بررسی قرار گرفته و کارکردهای هرکدام از رسانه‌های سنتی و مدرن در تولید و بازتولید فرهنگ مورد توجه بوده است. مطالعه این اثر به کارگزاران و دانشجویان رشته‌های ارتباطات تبلیغات، روابط عمومی و مدیریت بازرگانی، همچنین جامعه‌شناسی و روان‌شناسی پیشنهاد می‌شود. ارتباطات و تبلیغات، تجزیه و تحلیل آثار تبلیغات، تکنیک‌های تبلیغاتی و تبلیغات مدرن از مباحث این مجموعه است."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !