دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی و تجارت الکترونیکی "با اضافات و آدرس سایتهای اطلاعات تجارت جهانی"

نام محصول

بازاریابی و تجارت الکترونیکی


نام نویسنده

علی صنائعی


نام مترجم

-

انتشارات

جهاددانشگاهی


سال چاپ

1381


تعداد صفحه

304


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789646098206


وزن

700


پیش گفتار

-

قیمت : 1600 تومان

"نگارنده در این کتاب روش‌های بازاریابی و تجارت محصولات الکترونیکی را تشریح کرده است .وی ضمن توضیح درباره پاره‌ای از مفاهیم بازاریابی و تجارت الکترونیکی، مباحثی چون : گمرکات، خزانه‌داری، روش‌های ارتباطی، سرمایه‌گذاری، و تولید تجهیزات الکترونیکی را بررسی می‌کند .مباحث کتاب با این موضوعات شکل گرفته....
"نگارنده در این کتاب روش‌های بازاریابی و تجارت محصولات الکترونیکی را تشریح کرده است .وی ضمن توضیح درباره پاره‌ای از مفاهیم بازاریابی و تجارت الکترونیکی، مباحثی چون : گمرکات، خزانه‌داری، روش‌های ارتباطی، سرمایه‌گذاری، و تولید تجهیزات الکترونیکی را بررسی می‌کند .مباحث کتاب با این موضوعات شکل گرفته است" : جهانی شدن بازار"، "اثر فن‌آوری بر بازاریابی"، "اثر فن‌آوری بر تجارت"، و "نحوه پاسخگویی بر خریداران الکترونیکی .""

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !