سبد خرید 0
مهندسی بازاریابی تحلیل و برنامه ریزی بازاریابی به کمک رایانه

نام محصول

مهندسی بازاریابی


نام نویسنده

گاری ال لیلن-آرویند رانگا سوامی


نام مترجم

سهیل سرمد سعیدی

انتشارات

سپاهان


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

642


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786002041012


وزن

785


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

این کتاب،مجموعه ای جامع از بیست و شش مدل نرم افزار پیشرفته را فراهم میکند که دانشجو با استفاده از دانش و ابزار بتواند اطلاعات صحیح را جمع آوری کرده و تجزیه و تحلیل درست برای برنامه های بهتر بازاریابی،طرح های بهتر محصول و تصمیم گیری های مناسب تر،انجام دهد.
این کتاب،مجموعه ای جامع از بیست و شش مدل نرم افزار پیشرفته را فراهم میکند که دانشجو با استفاده از دانش و ابزار بتواند اطلاعات صحیح را جمع آوری کرده و تجزیه و تحلیل درست برای برنامه های بهتر بازاریابی،طرح های بهتر محصول و تصمیم گیری های مناسب تر،انجام دهد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !