دسته محصول
سبد خرید 0
اجرای نوآوری -

نام محصول

اجرای نوآوری


نام نویسنده

مجموعه مقالات هاروارد


نام مترجم

سینا قربانلو

انتشارات

مبلغان


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

115


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

جیبی


شابک

9789642614790


وزن

99


پیش گفتار

-

قیمت : 5500 تومان

شرحی مختصر از کتاب: اجرای نوآوری فکرها به تنهایی کافی نیستند؛ نوآوری موفق، نیاز به اجرا شدن در زندگی واقعی از آغاز تا پایان دارد. این کتاب به شماکمک می کند ابتکار عمل های خود را به پیش ببرید و این عمل را بانشان دادن چگونگی این موارد، به انجام می رساند: تدوین یک گویۀ پندارۀ انگیزه بخش تعی....
شرحی مختصر از کتاب:
اجرای نوآوری

فکرها به تنهایی کافی نیستند؛ نوآوری موفق، نیاز به اجرا شدن در زندگی واقعی از آغاز تا پایان دارد. این کتاب به شماکمک می کند ابتکار عمل های خود را به پیش ببرید و این عمل را بانشان دادن چگونگی این موارد، به انجام می رساند:

تدوین یک گویۀ پندارۀ انگیزه بخش
تعیین ذینفعان و ساختن یک مورد کسب وکاری نیرومند
غلبه بر مقاومت نمایان و پنهان در برابر تغییر
حفظ نیروی حرکت به جلو در طول پروژه تان
با مربی خود آشنا شوید

کومارنوچار، مربی و مشاوری با بیش از بیست سال تجربه در زمینۀ اجرای نوآوری است. او بامجموعۀ متنوعی از پیشتازان صنعت از جمله 3 ام، ای تی اند تی، جی ای، ژیلت، پراکتر اند گمبل و جانسن اند جانسن کار کرده است.

دربارۀ مشاوران جیبی

مجموعه مشاوران جیبی برای چالشهای رایجی که مدیران هر روز در کار با آنها روبرو می شوند، راه حل های فوری ارائه می کند. هریک از کتابهای این مجموعه شامل پیام استاد، نگاهی به مبانی علمی آموزش مهارتها، آزمونهایی از خود و مثالهایی در زندگی واقعی است که به شما کمک می کنند تا قوتها و ضعفها را بشناسید و مهارتهای حیاتی را پرورش دهید. اعم از اینکه پشت میز کارتان باشید، در جلسه ای نشسته باشید، یا در حال رفتن به جایی باشید. این راهنماهای قابل حمل شمارا قادر می سازند تا از عهدۀ مسائل و مشکلات روزانۀ کاری خود باسرعت، عقلانیت و کارآمدی بیشتری برآیید.
فهرست کتاب
فهرست

یادداشت ناشر 11

یادداشت مترجم 13

پیام استاد: چرا اجرای نوآوری مهم است 15



اجرای نوآوری: مبانی 17

مروری بر آنچه نوآوری گفته می شود و اینکه چرا اجرای نظریات جدیدمهم است

چرا نوآوری کنیم؟ 19

انواع نوآوران 21

پرتوافکنی بر روی قهرمانان نوآوری 22

هفت گام اجرای نوآوری 23



گام 1: تدوین پندارۀ الهام بخش 25

چگونه ابتکاری را که در ذهن دارید، به خوبی بیان کنید

ساختن گویۀ پنداره 26

آزمون و پالایش پنداره تان 31



گام 2: تعیین ذی نفعان 35

راهبردهایی برای جلب پشتیبانی ذی نفعان از نظرتان

نام بردن از طرف های کلیدی 36

درک نگرانی های ذی نفعان 38



گام 3: پروراندن شبکۀ حامی تان 43

توصیه برای پروراندن خریداران کلی نوآوری

یافتن خریداران اولیه 44

تخصیص نقشهای کلیدی 45

گردهم آوری اعضای شبکه تان 47



گام 4: ساختن مورد کسب و کاری تان 49

پیشنهادهایی برای ایجاد یک مورد جذاب برای نظرتان

آماده برای شروع 51

تدوین صورمختلف 53

گام 5: ایجادارتباط با ذی نفعانتان 57

تدابیری برای مطلع و درگیر نگهداشتن ذی نفعان

سازگارسازی رویکردتان 58

"فروختن" نظرتان 59

رسمیت بخشیدن به پروژه 62



گام 6: اداره کردن مقاومت 65

ایده هایی برای دست و پنجه نرم کردن با واکنش نسبت به نظرتان

درک مقاومت نمایان و پنهان 66

تعیین علل مقاومت 68

غلبه بر مقاومت 69



گام 7: درمورد نوآوری تان، شوروشوق خود راحفظ کنید 75

پیشنهادهایی برای حفظ نیروی حرکت به جلو

درک چالش نیروی حرکت به جلو 76

حفظ اشتیاق نسبت به نظرتان 76



راهنمایی ها و ابزارها 79

ابزارهایی برای اجرای نوآوری 81

کاربرگه هایی برای کمک به شما جهت ساختن ماهرانۀ یک گویه پنداره، ارزشیابی حامی مالی یک پروژه، ایجادارتباط با ذی نفعان، اداره کردن پیگیری ارتباطات و غلبه بر مقاومت در برابر نظرتان



خود را بیازمایید 95

مرور مفیدی بر مفاهیم عرضه شده در این راهنما

آن را قبل و بعد از خواندن راهنما انجام دهید تا ببینید چه مقدار آموخته اید

پاسخهای سوالات آزمون 100



برای یادگیری بیشتر 105

عناوین مقالات و کتابهای بیشتر، اگر بخواهید این عنوان را عمیق تر مطالعه کنید

مقالات 106

کتابها 109

برنامه های یادگیری الکترونیکی 111



منابع برای اجرای نوآوری 113


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !