دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی اوقات فراغت یک رویکرد جهانی (جلد اول)

نام محصول

بازاریابی اوقات فراغت


نام نویسنده

سوزان هورنر-جان اسواربروک


نام مترجم

فرشاد تجاری و همکاران

انتشارات

آسمان نگار


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

300


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006596792


وزن

100


پیش گفتار

-

قیمت : 19000 تومان

پردازش مفهومی آنچه در طی دو دهه گذشته پیرامون تحولات تکنولوژیکی در جهان شکل گرفته است ، بسیار پیچیده و مشکل می باشد. امروزه جهان با انباشتی از اطلاعات مواجه است که در روندی از تحولات تکنولوژیکی ، جابجا می شود و گاه در چالش با سیبورگ‏های انسانی پردازشگر جامعه سیلیکونی است. از این می توان ....
پردازش مفهومی آنچه در طی دو دهه گذشته پیرامون تحولات تکنولوژیکی در جهان شکل گرفته است ، بسیار پیچیده و مشکل می باشد. امروزه جهان با

انباشتی از اطلاعات مواجه است که در روندی از تحولات تکنولوژیکی ، جابجا می شود و گاه در چالش با سیبورگ‏های انسانی پردازشگر جامعه سیلیکونی

است. از این می توان با تاسی به امانوئل کاستلز(1380) ، عصر حاضر را « عصر اطلاعات» نامید و از منطق شبکه سخن گفت که همتنیده در پیرامون

فضای جریان های جهانی شکل می گیرد و در دیالکتیک بوم و جهان به کنشگری انسان ها فرصت می دهد. یکی از این جریان های جهانی که امروزه در

سطحی گسترده در فضای جهانی کنش می کند گردشگری می باشد که پیامدهای خاصی را در دیالکتیک بوم و جهان برجای می نهد و در پیرامون این

پیامدها ، ضرورت پرداختن به خود را ضروری می سازد.گردشگری در عصر حاضر بازنمود یک گنشگری گسترده در سطح جهان می باشد و میل به همه گیر

شدن دارد. گردشگران را امروزه در همه جای دنیا می توان مشاهده کرد و حتی به گردشگری مجازی پرداخت که در فضای جهانی « وب » به گردشگری

می پردازد. این خود نشان از آن دارد که حاد واقعیت تمامی عرضه های زندگی اجتماعی امروز جهان را تحت سیطره خود دارد و انسان در « هویت تمرکز

زدایی شده » در پی یافتن اصالت یعنی بی اصالتی حاکم بر ایده زندگی ، در تمامی « جا» ها به جستجو می پردازد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !