دسته محصول
سبد خرید 0
مبانی نظریه پردازی در بازاریابی -

نام محصول

مبانی نظریه پردازی در بازاریابی


نام نویسنده

شلبی دی.هانت


نام مترجم

محمد حقیقی-مسعود کرمی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

320


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789647725620


وزن

498


پیش گفتار

-

قیمت : 13000 تومان

با نگاهی گذرا به درون‌مایه کتاب‌های بازاریابی درمی‌یابیم که نویسندگان این رشته، بیشتر به بیان اصول، روش‌ها، تکنیک‌ها، مدل‌ها و فرآیندها پرداخته‌اند. می‌توان گفت در بیشتر این منابع دیدگاه کاربردی غالب است که البته در جای خود یک ویژگی ارزنده به شمار می‌آید. در این رهگذر آنچه تاکنون بدان کمتر پردا....
با نگاهی گذرا به درون‌مایه کتاب‌های بازاریابی درمی‌یابیم که نویسندگان این رشته، بیشتر به بیان اصول، روش‌ها، تکنیک‌ها، مدل‌ها و فرآیندها پرداخته‌اند. می‌توان گفت در بیشتر این منابع دیدگاه کاربردی غالب است که البته در جای خود یک ویژگی ارزنده به شمار می‌آید. در این رهگذر آنچه تاکنون بدان کمتر پرداخته شده است جنبه‌های تئوریک و مبانی فکری و فلسفی بازاریابی است. اگرچه تردیدی در ضرورت کاربردی بودن مطالب بازاریابی نیست، اما از آنجا که در جایگاه یک رشته علمی و شاخه‌ای از دانش بازرگانی در دانشگاه‌ها آموزش داده می‌شود جا دارد زمینه‌های فکری و نظری آن نیز با نگاهی ژرف مورد بررسی قرار گیرد .

احساس این نیاز، استاد بازاریابی دانشگاه تگزاس، شبلی دی هانت را بر آن داشت که با بهره‌گیری از مطالعات و تجربیات ارزنده‌اش به تدوین کتاب مبانی نظریه‌پردازی در بازاریابی همت گذارد. در حال حاضر این کتاب به‌عنوان یکی از منابع علمی برای درس تئوری‌های بازاریابی در دانشگاه‌های معتبر آمریکا محسوب می‌شود. این کتاب توسط دکتر محمد حقیقی و دکتر مسعود کرمی ترجمه شده است

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !