دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب -

نام محصول

بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب


نام نویسنده

محمود محمدیان-جعفر شمسی


نام مترجم

-

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

248


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789647725866


وزن

353


پیش گفتار

-

قیمت : 11000 تومان

بعضی صاحبنظران معتقدند که استفاده از بازاریابی به احزاب امکان می‌دهد علاقه‌مندی‌ها و نیازهای متنوع رأی‌دهندگان را از طریق تحلیل‌های بازاریابی، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل کمپین‌های انتخاباتی و سیاسی بهتر از پیش شناسایی کنند. به نظر آنها هدف اصلی بازاریابی سیاسی، توانمند کردن احزاب سیاسی و رأی‌دهند....
بعضی صاحبنظران معتقدند که استفاده از بازاریابی به احزاب امکان می‌دهد علاقه‌مندی‌ها و نیازهای متنوع رأی‌دهندگان را از طریق تحلیل‌های بازاریابی، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل کمپین‌های انتخاباتی و سیاسی بهتر از پیش شناسایی کنند. به نظر آنها هدف اصلی بازاریابی سیاسی، توانمند کردن احزاب سیاسی و رأی‌دهندگان برای اتخاذ بهترین و راضی‌کننده‌ترین تصمیم‌هاست. کتاب بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب با نگاه به این رویکرد توسط محمود محمدیان و جعفر شمسی نوشته شده است.

مولفان در این کتاب تلاش می‌کنند تا نگاهی علمی به مقوله بازاریابی سیاسی داشته و ارزش علمی آن را مورد بررسی قرار دهند. همچنین در این کتاب ابزارهای درست مورد استفاده در بازاریابی سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین شیوه‌های علمی تدوین کمپین‌های سیاسی طرح می‌شود و در نهایت جنبه‌های تاریک بازاریابی سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !