دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان -

نام محصول

بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان


نام نویسنده

محمد رحیم اسفیدانی


نام مترجم

-

انتشارات

چاپ و نشر بازرگانی


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

80


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789644693618


وزن

300


پیش گفتار

-

قیمت : 4000 تومان

موضوع این کتاب، شرح مدیریت بازاریابی با توحه به مقولة مشتری‌شناسی است. کتاب حاضر، در سه فصل تدوین گردیده و نگارنده طی آن سعی نموده، مفهوم بازاریابی هوشمند، ارتباط آن با انواع هوش، مدیریت دانش مشتریان و چالش‌ها و فرایندهای این نوع مدیریت (از قبیل جمع‌آوری و تحلیل داده‌های مشتریان، تبدیل آنها به د....
موضوع این کتاب، شرح مدیریت بازاریابی با توحه به مقولة مشتری‌شناسی است. کتاب حاضر، در سه فصل تدوین گردیده و نگارنده طی آن سعی نموده، مفهوم بازاریابی هوشمند، ارتباط آن با انواع هوش، مدیریت دانش مشتریان و چالش‌ها و فرایندهای این نوع مدیریت (از قبیل جمع‌آوری و تحلیل داده‌های مشتریان، تبدیل آنها به دانش، و به کارگیری دانش مشتریان) را شرح دهد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !