دسته محصول
سبد خرید 0
روانشناسی روابط عمومی -

نام محصول

روانشناسی روابط عمومی


نام نویسنده

محمدحسن فاطمی‌راد-لیلا صابری‌فرد-صدیقه ناقل


نام مترجم

-

انتشارات

وانیا


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

120


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006564647


وزن

351


پیش گفتار

-

قیمت : 8500 تومان

روابط عمومی از اجزا و عناصر اصلی ارتباطات است و در ایجاد بسترهای مشارکت ذهنی و عینی نقش نهادی و بنیادی دارد. در این کتاب نگارنده به روان‌شناسی و تشریح چگونگی ایجاد روابط عمومی می‌پردازد. در این کتاب بیان می‌شود که یکی از عواملی که در سرنوشت هر گروه و فرد اهمیت و ارزش دارد و آن‌ها را بر....
روابط عمومی از اجزا و عناصر اصلی ارتباطات است و در ایجاد بسترهای مشارکت ذهنی و عینی نقش

نهادی و بنیادی دارد. در این کتاب نگارنده به روان‌شناسی و تشریح چگونگی ایجاد روابط عمومی می‌پردازد.

در این کتاب بیان می‌شود که یکی از عواملی که در سرنوشت هر گروه و فرد اهمیت و ارزش دارد و آن‌ها

را برای رسیدن به هدفشان یاری می‌دهد، کیفیت رابطه آن‌ها با افراد و مؤسساتی است که با آن سروکار

دارند. همچنین، نقش عمده روابط عمومی، نزدیک کردن اذهان عمومی به واقعیت در سازمان‌ها است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !