دسته محصول
سبد خرید 0
20 عنصر بازاریابی -

نام محصول

20 عنصر بازاریابی


نام نویسنده

دیوید پیرسون


نام مترجم

پرویز علیلو، احمد روستا

انتشارات

چاپ و نشر بازرگانی


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

312


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789644684500


وزن

700


پیش گفتار

-

قیمت : 20000 تومان

بیست گفتار بازاریابی که در این کتاب آورده شده است. مطالب کتاب عواملی چون محصول، قیمت، مکان، ارتقا بسته‌بندی، برنامه‌ریزی، تشویق، روابط عمومی، جاذبه و دافعه، جایگاه سازی، سود، بهره‌وری، شرکت، قدرت، ادراک، رفتارها، مثبت بودن، حرفه‌گرایی، اشتیاق و شخصیت را در برمی‌گیرد که اطلاعات کامل‌تری از زوایای....
بیست گفتار بازاریابی که در این کتاب آورده شده است. مطالب کتاب عواملی چون محصول، قیمت، مکان، ارتقا بسته‌بندی، برنامه‌ریزی، تشویق، روابط عمومی، جاذبه و دافعه، جایگاه سازی، سود، بهره‌وری، شرکت، قدرت، ادراک، رفتارها، مثبت بودن، حرفه‌گرایی، اشتیاق و شخصیت را در برمی‌گیرد که اطلاعات کامل‌تری از زوایای مختلف عوامل مذکور را در اختیار می‌گذارد، خواندن این کتاب ارزشمند به همه علاقه‌مندان به مطالعه کسب‌وکار و بازاریابی توصیه می‌شود تا با استفاده از این تکنیک‌ها به موفقیت بیشتری در بازاریابی محصول خود برسند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !