دسته محصول
سبد خرید 0
برندآفرینی مقصد -

نام محصول

برندآفرینی مقصد


نام نویسنده

سینگ آمیت‌کما


نام مترجم

فرانک صالحی، احمد روستا

انتشارات

چاپ و نشر بازرگانی


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

260


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789644684029


وزن

650


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

این کتاب تلاشی صادقانه برای تحلیل مفهوم مقصد به‌عنوان برند و اقدامات جدید مورد استفاده و آخرین پیشرفت‌ها و اقدامات مقامات مسئول در این زمینه است. درک مفهومی فرآیند برندآفرینی مقصد، نحوه ساختاردهی، اجرا و مدیریت آن، تحلیل تطبیقی برند به محصول و برند کشور، ابعاد غیرقابل مدیریت برندآفرینی مقصد ابعا....
این کتاب تلاشی صادقانه برای تحلیل مفهوم مقصد به‌عنوان برند و اقدامات جدید مورد استفاده و آخرین پیشرفت‌ها و اقدامات مقامات مسئول در این زمینه است. درک مفهومی فرآیند برندآفرینی مقصد، نحوه ساختاردهی، اجرا و مدیریت آن، تحلیل تطبیقی برند به محصول و برند کشور، ابعاد غیرقابل مدیریت برندآفرینی مقصد ابعادی هستند که در این کتاب به‌طور کامل پوشش داده شده‌اند. این کتاب همچنین تلاش می‌کند دیدگاه‌های کارشناسان و منابع معتبر را برای پیشبرد ایده برند مکان، کنار هم ارائه دهد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !