دسته محصول
سبد خرید 0
پرورش خلاقیت -

نام محصول

پرورش خلاقیت


نام نویسنده

مجموعه مقالات هاروارد


نام مترجم

سینا قربانلو

انتشارات

مبلغان


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

98


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

جیبی


شابک

9789642614837


وزن

83


پیش گفتار

-

قیمت : 5500 تومان

شرحی مختصر از کتاب: پرورش خلاقیت برای اینکه کسب و کار خود را رقابتی نگه دارید، بایدمرتباً نوآوری کنید. این کتاب به شما درس خواهد داد که چگونه بااهرم قراردادن تجارب، سبکهای اندیشه ورزی، وخبرگی منحصر به فرد کاکنانتان، قدر های مبتکرانۀ شرکتتان را آزاد کنید، شما راهبردی به اثبات رسیده را برای گش....
شرحی مختصر از کتاب:
پرورش خلاقیت

برای اینکه کسب و کار خود را رقابتی نگه دارید، بایدمرتباً نوآوری کنید. این کتاب به شما درس خواهد داد که چگونه بااهرم قراردادن تجارب، سبکهای اندیشه ورزی، وخبرگی منحصر به فرد کاکنانتان، قدر های مبتکرانۀ شرکتتان را آزاد کنید، شما راهبردی به اثبات رسیده را برای گشودن قفل انرژی های خلاق گروهتان خواهید آموخت. از جمله چگونگی:

شناسایی فرصتها برای راه حل های نوآورانه
ایجاد محیطی منتهی به خلاقیت
به حرکت درآوردن گروهتان از توفان مغزی تا اجرای پروژه
با مربی خود آشنا شوید

دارتی لئونارد، استاد بازنشستۀ کرسی مدیریت بازرگانی ویلیام جی. ابرناتای، دردانشکدۀ بازرگانی هاروارد است. او دروسی را در زمینۀ خلاقیت شرکتی، طراحی محصول و فراگرد جدید، مدیریت دانش، و نوآوری تدریس می کند.

دربارۀ مشاوران جیبی

مجموعه مشاوران جیبی برای چالشهای رایجی که مدیران هر روز در کار با آنها روبرو می شوند، راه حل های فوری ارائه می کند. هریک از کتابهای این مجموعه شامل پیام استاد، نگاهی به مبانی علمی آموزش مهارتها، آزمونهایی از خود و مثالهایی در زندگی واقعی است که به شما کمک می کنند تا قوتها و ضعفها را بشناسید و مهارتهای حیاتی را پرورش دهید. اعم از اینکه پشت میز کارتان باشید، در جلسه ای نشسته باشید، یا در حال رفتن به جایی باشید. این راهنماهای قابل حمل شمارا قادر می سازند تا از عهدۀ مسائل و مشکلات روزانۀ کاری خود باسرعت، عقلانیت و کارآمدی بیشتری برآیید.

فهرست کتاب

یادداشت ناشر 11

یادداشت مترجم 13

پیام استاد: چرا پرورش خلاقیت مهم است 15



پرورش خلاقیت: مبانی

خلاقیت چیست؟

دیدگاهی سطح بالا نسبت به این فراگرد پیچیده

یک تعریف

خلاقیت چگونه به نوآوری مربوط می­شود

پنج سوء تعبیر از خلاقیت



گام 1: گروه خود را گردهم آورید

بینش­هایی نسبت به نحوۀ ساختن یک گروه خلاق

ارزش گروه­های خلاق

ویژگی­های گروه خلاق

پرتوافکنی روی تنوع فکری

استخدام برای خلاقیت

یکپارچه­سازی اعضای گروه



گام 2: شناسایی فرصت­ها

پیشنهادهایی برای یافتن فرصت­های بهره­برداری

یافتن فرصت­های درون سازمانتان

یافتن فرصت­های بیرون سازمانتان



گام 3: تولید گزینه­ها

تدابیر نیرومند برای تولید مجموعه­ای غنی از گزینه­ها

مدیریت سایش خلاق

ترغیب اندیشه­ورزی واگرا

استفاده از فنون توفان مغزی

ایجاد محیط روان­شناختی مناسب

ایجاد محیط مادی مناسب



گام 4: هم­گرایی روی بهترین گزینه

چگونه به بهترین گزینه برسید

حرکت از واگرایی به هم­گرایی

مختصرسازی گزینه­ها

برنامه­ریزی برای نوآوری، محصول نهایی خلاقیت



راهنمایی­ها و ابزارها

ابزارهایی برای پرورش خلاقیت

خود را بیازمایید

مروری مفید بر مفاهیم ارائه شده در این راهنما

آن را قبل و بعد از خواندن این راهنما انجام دهید، تا ببینید چه میزان آموخته­اید

پاسخ­های سوالات آزمون



برای یادگیری بیشتر

عناوین مقالات و کتابهای بیشتر چنانچه بخواهید عمیق­تر به موضوع مورد نظرتان بپردازید

مقالات

کتابها

برنامه­های یادگیری الکترونیکی

منابع برای پرورش خلاقیت





اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !