دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی سازمانتان را خودتان تعیین کنید -

نام محصول

استراتژی سازمانتان را خودتان تعیین کنید


نام نویسنده

بهرام جلوداری‌ممقانی


نام مترجم

-

انتشارات

مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران


سال چاپ

1387


تعداد صفحه

196


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789642841486


وزن

550


پیش گفتار

-

قیمت : 7750 تومان

تدوین استراتژی در چارچوب مدیریت استراتژیک، امروزه به یکی از اساسی‌ترین ابزارهای هدایت صحیح سازمان‌ها در امواج متلاطم محیط رقابتی تبدیل شده است. توانایی هدایت صحیح سازمان‌ها و شناخت فضای رقابتی حاکم بر بازارها و شناخت قواعد بازی جهانی اقتصاد، یکی از ضروریات حضور در بازارهای داخلی و خارجی می‌باشد.....
تدوین استراتژی در چارچوب مدیریت استراتژیک، امروزه به یکی از اساسی‌ترین ابزارهای هدایت صحیح سازمان‌ها در امواج متلاطم محیط رقابتی تبدیل شده است. توانایی هدایت صحیح سازمان‌ها و شناخت فضای رقابتی حاکم بر بازارها و شناخت قواعد بازی جهانی اقتصاد، یکی از ضروریات حضور در بازارهای داخلی و خارجی می‌باشد. یک استراتژی موقعی مفید خواهد بود که بتواند در اجرا نیز به سازمان کمک کرده و موفقیت سازمان را تضمین نماید. مدیران ارشد و اجرایی می‌بایست به مرحلۀ اجرا توجه بیش‌تری داشته باشند چرا که اگر برای اجرای استراتژی‌ها همتی بلند وجود نداشته باشد، بهترین استراتژی‌ها نیز در مراکز اسناد سازمان‌ها به بایگانی سپرده خواهند شد. در این کتاب ضمن ارزیابی محیط خارجی و داخلی سازمان، به انواع استراتژی‌هایی اشاره می‌شود که سازمان، می‌بایست از آن‌ها با توجه به شرایط محیطی بهره گیرند. چگونگی حرکت به سوی استراتژی‌های موفق و اجرای صحیح آن‌ها و نیز اقدامات اجرایی و تداوم استراتژی‌ها از دیگر مطالب کتاب هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !