سبد خرید 0
شرکت های قدرتمند چگونه سقوط می کنند؟ شرکت های قدرتمند چگونه سقوط می کنند؟ و چرا برخی شرکتها هرگز تسلیم نمی شوند

نام محصول

شرکت های قدرتمند چگونه سقوط می کنند؟


نام نویسنده

جیم کالینز


نام مترجم

مسعود سعادتمند و فاطمه تابعی

انتشارات

مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران


سال چاپ

1389


تعداد صفحه

184


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001730030


وزن

550


پیش گفتار

-

قیمت : 9750 تومان

قیمت : 8775 تومان

توضیح کتاب: نگارنده در کتاب حاضر، سعی دارد به این پرسش‌ها که: «شرکت‌های قدرتمند چگونه سقوط می‌کنند؟»؛ «آیا می‌توان زوال را شناسایی و از آن پیشگیری کرد؟» «شرکت‌ها چگونه می‌توانند چرخة زوال را معکوس کنند؟»، پاسخ دهد. وی به رهبران این نوید را می‌دهد تا یاد بگیرند چگونه زوال را دفع کنند و اگر خود ر....
توضیح کتاب:
نگارنده در کتاب حاضر، سعی دارد به این پرسش‌ها که: «شرکت‌های قدرتمند چگونه سقوط می‌کنند؟»؛ «آیا می‌توان زوال را شناسایی و از آن پیشگیری کرد؟» «شرکت‌ها چگونه می‌توانند چرخة زوال را معکوس کنند؟»، پاسخ دهد. وی به رهبران این نوید را می‌دهد تا یاد بگیرند چگونه زوال را دفع کنند و اگر خود را در حال سقوط می‌بینند، جریان را معکوس کنند. نگارنده در کتاب خود پنج مرحلة تدریجی سقوط را این‌چنین معرفی می‌کند: «تکبر ناشی از موفقیت»؛ «جست‌وجوی بدون برنامه برای موفقیت بیش‌تر»؛ «انکار وجود ریسک و خطر»؛ «دست و پا زدن برای نجات» و «تبدیل شدن به یک شرکت بی‌اهمیت». نگارنده معتقد است: با درک این مراحل رهبران می‌توانند احتمال سقوط خود را در تمام مسیر زوال کاهش دهند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید