دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 12 .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 12


کد کالا

138708


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

30


ناشر

-

تعداد صفحه

64

قیمت : 3000 تومان

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 12 (به همراه فیلم هاروارد) سرمقاله/ بازاریابی سبز، تعالی بازاریابی در عصر کنونی اخبار بازاریابی/ بازار خبر گفتگو/ گفتگو با جک تروت، نویسنده ی بین المللی بازاریابی روانشناسی/ روانشناسی کشف سایه ها در تبلیغات بازارشناسی/ ورود به بازار 2 میلیارد دلاری لو....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 12 (به همراه فیلم هاروارد)

سرمقاله/ بازاریابی سبز، تعالی بازاریابی در عصر کنونی

اخبار بازاریابی/ بازار خبر

گفتگو/ گفتگو با جک تروت، نویسنده ی بین المللی بازاریابی

روانشناسی/ روانشناسی کشف سایه ها در تبلیغات

بازارشناسی/ ورود به بازار 2 میلیارد دلاری لوازم آرایشی ایران، تنگناها، راهکارها

داستان یک شرکت/ تجدید حیات کداک یا داستان معروف تغییر کن یا بمیر

مهارتهای مذاکره/ تشخیص دروغگویان در پشت میز مذاکره

بازاریابی گردشگری/ تاثیر رویدادهای بزرگ ورزشی بر جذب گردشگران خارجی

بازاریابی پست مدرن/ برای افزایش فروش، مشتریانتان را زجر دهید

پایان نامه های بازاریابی/ ارزیابی کیفیت خدمات سازمان فروش شرکت ایران خودرو توسط سروکوال

بازاریابی تکنولوژیهای مدرن/ بازاریابی موبایل: از استراتژی بازاریابی به اجرای فعالیت بازاریابی موبایل

تبلیغات/ استفاده ابزاری از شعر و موسیقی در تبلیغات پنهان و نامحسوس

روابط عمومی تجاری/ 25 نکته در روابط عمومی تجاری

تبلیغات/ 20 قانون مؤثرنویسی متون تبلیغاتی برای افزایش فروش

برند/ برند رهبری؛ (Leadership Brand ) کسب هویت و جایگاه برای سازمان

بازار کتاب/ تازه ترین کتابهای بازاریابی و فروش ص 58

عنوان فیلم آموزشی هاروارد: برند رهبری؛
نورم اسمالوود-دیوید اولریچ
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 5000 تومان

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !