دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 18 .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 18


کد کالا

138714


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

257


ناشر

-

تعداد صفحه

64

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 18 (به همراه فیلم هاروارد) سرمقاله/ "جهاد اقتصادی" و راهکارهای تحقق آن؛ پیشنهادها و توصیه‌ها اخبار بازاریابی/ بازار خبر خبر ویژه/ شرکتهای بزرگ ژاپنی پس از زلزله‌ی ژاپن (جمعه 11 مارس 2011) خبر ویژه/ سونامی ژاپن و تأثیر آن در شرکتهای امریکایی مصاحبه/ ....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 18 (به همراه فیلم هاروارد)

سرمقاله/ "جهاد اقتصادی" و راهکارهای تحقق آن؛ پیشنهادها و توصیه‌ها

اخبار بازاریابی/ بازار خبر

خبر ویژه/ شرکتهای بزرگ ژاپنی پس از زلزله‌ی ژاپن (جمعه 11 مارس 2011)

خبر ویژه/ سونامی ژاپن و تأثیر آن در شرکتهای امریکایی

مصاحبه/ گفتگوی رودررو با هنری مینتزبرگ (مخالف پیتر دراکر) ‌

بازاریابی حسی / مطالعات موردی/ تحول تبلیغات ورزشی با شبکه‌ی اجتماعی و کمپین حسی چای میوه‌ای

تاریخ تحلیلی بازاریابی/ از فرمول انرژی انیشتین تا ارزش ویژه‌ی نام تجاری کاپفرر

بانکها و خدمات مالی/ عدد جادویی هفت و تأثیر آن بر تصمیم‌گیریهای مشتریان خدمان مالی

کاریکاتور/ آموزش بازاریابی به زبان کاریکاتور

تحقیقات بازاریابی/ سهم ذهنی و سهم قلبی مشتری

تبلیغات/ 7 تهدید حافظه برای ناکامی تبلیغات

تبلیغات/ روایت مرسدس بنز گردنده و بی‌ام‌دبیلیو چرخنده

بازاریابی سیار/ حریم خصوصی: معیار اثربخشی تبلیغات به‌وسیله‌ی تلفن همراه

توزیع/ طراحی و انتخاب کانالهای توزیع در بازارهای صنعتی

بسته‌بندی / مطالعات موردی/ بسته‌بندی سبز

خرده فروشی/ سهم بازار خرده‌فروشان در تسخیر ذهن مصرف‌کنندگان



بازار کتاب/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی و فروش

عنوان و موضوع ‌فیلم آموزشی این شماره:‌ خواندن ذهن مشتری؛
جرالد زالتمن
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 6000 تومان

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !