دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 20 .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 20


کد کالا

138716


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

257


ناشر

-

تعداد صفحه

64

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 20 (به همراه فیلم هاروارد) سرمقاله/ لزوم هشیاری بیشتر نسبت به محیط کلان و خرد بنگاههای اقتصادی اخبار بازاریابی/ بازار خبر رپرتاژ آگهی/ سمینار کاتلر در ارمنستان؛ ثبت‌نام TMBA در تهران استادان بازاریابی/ مراسم تجلیل از دکتر میراحمد امیرشاهی گزارش ویژه/ ....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 20 (به همراه فیلم هاروارد)

سرمقاله/ لزوم هشیاری بیشتر نسبت به محیط کلان و خرد بنگاههای اقتصادی

اخبار بازاریابی/ بازار خبر

رپرتاژ آگهی/ سمینار کاتلر در ارمنستان؛ ثبت‌نام TMBA در تهران

استادان بازاریابی/ مراسم تجلیل از دکتر میراحمد امیرشاهی

گزارش ویژه/ هری پاتر؛: داستان یک پدیده در تجارت جهانی

مصاحبه/ گفتگو با پیتر فیسک، فیزیکدان هسته‌ای و نویسنده‌ی کتاب پرورش نبوغ بازاریابی

بازاریابی حسی (مطالعات موردی)/ کمپین بازاریابی حسی شرکت نفتی شل و بانک اچ‌اس‌بی‌سی (HSBC)

فروش/ چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟

استراتژیهای بازاریابی (مطالعات موردی)/ اقیانوس آبی و جودو؛ راهی به سوی خلق مزایای رقابتی

بانکها و خدمات مالی/ تأثیر عوامل روانشناختی بر بازارهای مالی

بانکها و خدمات مالی/ بازارهای مالی و سرمایه در سیطره‌ی پرقدرت هورمونها و ژنها

نام و نشان تجاری/ برند زبان‌دار

تبلیغات ( مطالعات موردی)/ بیلبوردهای سیار انسانی؛ خالکوبی لوگو و مارک برندهای تجاری بر روی اعضا و پیکره‌ی انسانی

داستان شرکتها و برندهای تجاری/ هارلی دیویدسون؛ موتورسیکلتی که سلطان جاده‌ها لقب گرفت

تبلیغات/ پیامهای عقلی یا احساسی، کدامیک مؤثرترند؟

تبلیغات/ تبلیغات محیطی فراتر از بیلبوردها / گلنارا زد. کاریموا

منابع انسانی بازاریابی/ استخدام کارکنان با پرسشها و شیوه‌های هوشمندانه

معرفی کتاب/ قواعد جدید بازاریابی و روابط‌عمومی

بازار کتاب/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی و فروش

کاریکاتور/ آموزش بازاریابی به زبان کاریکاتور


عنوان و موضوع ‌فیلم آموزشی این شماره: بزرگترین اشتباه رهبران تجاری
مصاحبه با 9 استاد کسبوکار دانشگاه هاروارد
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 6000 تومان

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !