دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 22 .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 22


کد کالا

138718


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

257


ناشر

-

تعداد صفحه

64

قیمت : 4000 تومان

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 22 (بهمراه فیلم هاروارد) سرمقاله/ کاتلر به ایران می‌آید؛ درسهای کاتلر در ارمنستان اخبار بازاریابی/ بازار خبر مصاحبه/ گفتگو با مترجمان کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویرایش سیزدهم، 2010): اصول بازاریابی کاتلر؛ دیدگاههای تازه‌ی کاتلر و آرمسترانگ مشتری‌نوازی/ ار....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 22 (بهمراه فیلم هاروارد)

سرمقاله/ کاتلر به ایران می‌آید؛ درسهای کاتلر در ارمنستان

اخبار بازاریابی/ بازار خبر

مصاحبه/ گفتگو با مترجمان کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویرایش سیزدهم، 2010): اصول بازاریابی کاتلر؛ دیدگاههای تازه‌ی کاتلر و آرمسترانگ

مشتری‌نوازی/ ارزش ویژه‌ی مشتری: ابزاری خلاق برای شرکتهای خدماتی

بازاریابی حسی (مطالعات موردی)/ تسکین سرماخوردگی و آرامش، ارمغان کلینکس برای فصل سرما‌

برند (مطالعات موردی)/ مدل داراییهای یک شرکت هواپیمایی مالزیایی (برند ایرآسیا)

بانکها و خدمات مالی/ اصل اتکا و تعدیل‌سازی و تأثیر آن بر مشتریان خدمات مالی

اندیشه‌ی بازاریابی/ در دنیای امروز، ما همگی بازاریاب هستیم‌

روانشناسی تبلیغات/ کاربرد تئوری جرج کلی؛ تحلیل تبلیغ تلفن همراه سامسونگ

مشاوره‌ی بازاریابی/ هشت نشان بیماری یک کسب‌وکار

قیمت‌گذاری/ قیمت گذاری در بازاریابی؛ استراتژیها و روشهای مبتنی بر تحقیقات بازار‌

مذاکره‌/ مذاکره‌ی استراتژیک برای فیلم ارباب حلقه‌ها

منابع انسانی/ وظایف سرپرستان در تعامل با کارکنان

بازار کتاب/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی و فروش

کاریکاتور/ آموزش بازاریابی به زبان کاریکاتور

عنوان و موضوع ‌فیلم آموزشی این شماره:‌ MBA بر سر دو راهی
دیوید گاروین
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 6000 تومان

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !