دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 23 .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 23


کد کالا

138719


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

256


ناشر

-

تعداد صفحه

64

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 23 (بهمراه فیلم هاروارد) سرمقاله/ سال 1391؛ کدام استراتژی برای کدام شرکت سودمند است؟ اخبار بازاریابی/ بازار خبر میزگرد/ گفتگو با دکتر کامبیز حیدرزاده، حمیدرضا ایرانی، پرویز درگی؛ کاتلر در مارکتینگ تری چه می‌گوید؟ تئوریهای بازاریابی/ استیفن براون و دیدگاهها....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 23 (بهمراه فیلم هاروارد)
سرمقاله/ سال 1391؛ کدام استراتژی برای کدام شرکت سودمند است؟

اخبار بازاریابی/ بازار خبر

میزگرد/ گفتگو با دکتر کامبیز حیدرزاده، حمیدرضا ایرانی، پرویز درگی؛ کاتلر در مارکتینگ تری چه می‌گوید؟

تئوریهای بازاریابی/ استیفن براون و دیدگاههای انتقادی وی بر کاتلر

تازه های بازاریابی/ مدلهای بازاریابی

بانکها و خدمات مالی/ دگرگون‌گریزی و تأثیر آن بر مشتریان خدمات مالی

روانشناسی مالی/ سازه‌های برند در روایت مصرف‌کننده‌

بازاریابی ورزشی/ المپیک 2012 لندن؛ از فرصت‌یابی برندها تا بازیهای سیاسی

تکنیکهای بازاریابی/ تکنیکهای بازیگری در بازاریابی

بازاریابی حسی (مطالعات موردی)/ 10 کمپین بازاریابی حسی به‌یادماندنی

داستان شرکتها/ فابر -کستل؛ کسب‌وکار خانوادگی 250 ساله

منابع انسانی/ نگرش شرکتهای درحال تغییر به بانوان

توزیع/ نکات کاربردی در راه اندازی شبکه‌ی توزیع؛

خرده فروشی/ بررسی و نوع‌شناسی فروشگاههای خرده‌فروشی (بخش اول)

فروش/ چگونگی افزایش اثربخشی نامه‌های

بازار کتاب/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی و فروش

معرفی کتاب/ مدیریت و بازاریابی شرکتهای حمل‌ونقل هوایی

عنوان و موضوع ‌فیلم آموزشی این شماره:‌ رهبران آینده را کجا پیدا کنیم؛
لیندا هیل
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 6000 تومان

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !