دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 28 .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 28


کد کالا

138724


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

257


ناشر

-

تعداد صفحه

64

قیمت : 5000 تومان

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 28 (به همراه فیلم هاروارد) یادداشت/ نورومارکتینگ، رفتار مصرف‌کننده، تکنیک زیمت، و مدیریت انگیزه در نیروهای پخش و فروش سرمقاله/ چقدر به "بازاریابی خود" اندیشیده‌اید؟ (دکتر حسین وظیفه دوست) اخبار بازاریابی/ بازار خبر میزگرد/ مدیریت انگیزه در نیروهای پخش و ....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 28 (به همراه فیلم هاروارد)

یادداشت/ نورومارکتینگ، رفتار مصرف‌کننده، تکنیک زیمت، و مدیریت انگیزه در نیروهای پخش و فروش

سرمقاله/ چقدر به "بازاریابی خود" اندیشیده‌اید؟ (دکتر حسین وظیفه دوست)

اخبار بازاریابی/ بازار خبر

میزگرد/ مدیریت انگیزه در نیروهای پخش و فروش با تأکید بر پورسانت

گفتگو/ گفتگوی اختصاصی "توسعه مهندسی بازار" با رئیس انجمن کسب‌وکار و علوم نورومارکتینگ

کتابهای مدیریت و رهبری/ 14 کتابی که خواندنشان برای رهبران امروز از نان شب واجب‌تر است

گفتگو/ رفتار مصرف‌کننده، نقطه‌ی آغاز بازاریابی

شرکتها/ پروکتراندگمبل، پیشرو در بازاریابی محتوایی

آموزشگاه بازارسازان (فیلمهای آموزش فروش)/ 80 فیلم کاربردی آموزش فروش برای ویزیتورهای حرفه‌ای و فروشنده‌ها

استادان بازاریابی/ با بزرگان بازار و دانشگاه (متولدان آذر و دی ماه)

گفتگو/ گفتگو با فیلیپ کاتلر درباره‌ی رشد سودآوری شرکتها

تازه‌های بازاریابی/ کاربرد تکنیک زیمت(Zmet) در تحقیقات بازار (مطالعه‌ی موردی: بازار پوشاک)

نورومارکتینگ/ میزگرد نورومارکتینگ با حضور متخصصان عصب‌شناسی، روانشناسی بالینی، و بازاریابی

مطالعات بین‌رشته‌ای (بازاریابی+ فیزیک)/ بازاریابی نیوتنی

بازاریابی حسی (مطالعات موردی)/ تازه‌ترین کمپینهای خلاقانه و نوآورانه‌ی بازاریابی حسی

عنوان فیلم آموزش بازاریابی : بزرگترین چالش رهبران کسب‌وکار در عصر کنونی؛
مارشال گلداسمیت
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 7000 تومان

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !