دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 32 .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 32


کد کالا

138728


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

258


ناشر

-

تعداد صفحه

64

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 32 (به همراه فیلم هاروارد) یادداشت/ توسعه مهندسی بازار در "عصر دیجیتالیسم" سرمقاله/ امید به آزادی بازارها در دولت تدبیر اخبار بازاریابی / بازار خبر میزگرد/ چالشهای توزیع در ایران؛ راهکارها و توصیه‌ها (با تأکید بر آینده‌نگری در صنعت توزیع) گفت‌و....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 32 (به همراه فیلم هاروارد)

یادداشت/ توسعه مهندسی بازار در "عصر دیجیتالیسم"

سرمقاله/ امید به آزادی بازارها در دولت تدبیر

اخبار بازاریابی / بازار خبر

میزگرد/ چالشهای توزیع در ایران؛ راهکارها و توصیه‌ها (با تأکید بر آینده‌نگری در صنعت توزیع)

گفت‌وگو / گفت‌وگو با دکتر دومینیک دی‌ماتیا، مشاور اقتصادی، روانپزشک .از طوفان سهمگین رکود عبور کنید و آسوده بفروشید

نوآوری / ایده‌های احمقانه، کسب‌و‌کارهای پُرسود

شرکتها / گفت‌وگوی اختصاصی "توسعه مهندسی بازار" با پروفسور جاگدیش شث . عادتهای بد در شرکتهای خوب

چهره‌ی ماه / با بزرگان بازار و دانشگاه (متولدان مرداد و شهریور ماه)

تبلیغات / فورچون 500 برگزید: غولهای تبلیغاتی جهان

بازار ورزش / درسهای فوتبال اسپانیا برای مدیرانی که می‌خواهند قهرمان شوند

آینده‌پژوهی (گفت‌وگو)/ گفت‌وگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار .وندل بل؛ دایرهالمعارف گویای بازاریابی

آینده‌پژوهی (موردکاوی)/ چشم‌انداز آموزشگاههای زبان در ایران: بقا یا نابودی؟

بازاریابی حسی (مطالعات موردی)/ بازارآفرینی با طعم احساسات و شگفتی


رفتار مصرف‌کننده / گفتگوی اختصاصی "توسعه مهندسی بازار" با پروفسور مایکل آر. سولومون
فرمان اتومبیل کسب‌وکار در دست مصرف‌کنندگان

بازارسازان / "تکنیکهای فرصت‌یابی در بازاریابی و فروش"؛ بازارسازی در پرتو رویدادها

کمپین بازاریابی/ کسب وکار موفق با چاشنی ویروس

بازاریابی فیلم/ 10 کمپین خلاق بازاریابی فیلم

بسته‌بندی/ آینده‌ی صنعت بسته‌بندی

نوروبرندینگ/ گفت‌وگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با پیتر استیدل، نویسنده‌ی کتاب نوروبرندینگ
برندهای برتر با کمک علم عصب‌شناسی

معرفی مجله/ مجله‌ی توزیع صنعتی؛ با قدمتی بیش از 100 سال

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

عنوان و موضوع ‌فیلم آموزشی این شماره: نقش مدیران در افزایش کارآیی کارکنان
(ادوارد ام هالوول؛ استاد دانشگاه هاروارد)
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 10500 تومان

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !