دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار شماره 33 .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار شماره 33


کد کالا

138729


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

257


ناشر

-

تعداد صفحه

64

قیمت : 8500 تومان

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 33 (به همراه فیلم هاروارد) یادداشت/ "توسعه مهندسی بازار"، با بزرگان بازاریابی جهان در خدمت مدیران ایران سرمقاله/ کسب مزیت قیمتی، مزیت فراموش‌شده‌ی بنگاههای ایرانی اخبار بازاریابی / بازار خبر میزگرد/ قیمت‌گذاری در ایران؛ ‌راهکارها و توصیه‌ها قیمت‌گ....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 33 (به همراه فیلم هاروارد)

یادداشت/ "توسعه مهندسی بازار"، با بزرگان بازاریابی جهان در خدمت مدیران ایران

سرمقاله/ کسب مزیت قیمتی، مزیت فراموش‌شده‌ی بنگاههای ایرانی

اخبار بازاریابی / بازار خبر

میزگرد/ قیمت‌گذاری در ایران؛ ‌راهکارها و توصیه‌ها

قیمت‌گذاری و ورزش / بلیتهای المپیک لندن چگونه قیمت‌گذاری شد؟

قیمت‌گذاری (گفت‌وگو) / گفت‌وگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با دکتر مارک استیوینگ، متخصص قیمت‌گذاری
قیمت‌گذاری به شیوه‌ی علمی؛ یک درصد افزایش قیمت، 10 درصد افزایش سود

قیمت‌گذاری (تکنیکها)/ تکنیکهای قیمت‌گذاری در دوران رکود همراه با 10 سؤال کلیدی درباره‌ی قیمت‌گذاری

میزگرد / میزگرد برند شهری

بازاریابی و سینما / پیشنهادهایی از "پدرخوانده"، که بازاریابان نمی‌توانند رد کنند

مشاهیر / بازاریابی روی صحنه‌ی نمایش در کلام ویلیام شکسپیر

استراتژی بازاریابی / گفت‌و‌گوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با "دیوید موری"، مؤلف، مشاور سیاسی رؤسای جمهور و مشاور کسب‌و‌کارهای بزرگ جهانی. برای برنده شدن، به بازارها هجوم آورید!

اساتید بین‌المللی ایرانی / گفتگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با دکتر امین سیدی، استاد دانشگاه کارولینای شمالی
استاد جوان ایرانی در جمع بزرگان بازاریابی و تبلیغات امریکا

چهره‌ی ماه / مایکل آهرن، مدیر گروه بازاریابی دانشگاه هیوستون، و دانیل آکرسون، مدیرعامل جنرال‌موتورز
زیر یک خم بازاریابی را بگیرید...

تبلیغات خلاق / کمپین‌های خلاقانه‌ی بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی مُد / مدیریت بازاریابی مُد

معرفی کتاب / برادران کاتلر، مسیر رشد بازاریابی را تعیین کردند

آینده‌پژوهی در کسب وکارها / گفت‌وگو با شریل کانلی، مدیر آینده‌پژوهی فورد:
آینده‌ی فورد در دستان بانوی شورشی

داستان شرکتها / درآمدهای میلیون دلاری با دمپایی‌های ابری کراکس

منابع انسانی / پیوند مدیریت منابع انسانی و بازاریابی

کنفرانس فروش / گزارشی از کنفرانس فروش جهانی انگلستان با حضور 650 فروشنده‌ی حرفه‌ای

بازاریابی (ابزارها)/ 7 الماس طلایی قاچاقچیان مواد مخدر برای بازاریابهای نوآور

نورومارکتینگ (گفت‌وگو)/ گفت‌وگو با دکتر کارل مارسی، فارغ‌التحصیل دانشکده‌ی پزشکی هاروارد
پیوند پزشکی و بازاریابی در نورومارکتینگ

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

عنوان و موضوع ‌فیلم آموزشی این شماره: آینده متعلق به چه شرکتهایی است؟
مصاحبه با روزابت ماسکنتر؛ استاد دانشکده ی کسب وکار هاروارد
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 10500 تومان
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 33 (به همراه فیلم هاروارد)

یادداشت/ "توسعه مهندسی بازار"، با بزرگان بازاریابی جهان در خدمت مدیران ایران

سرمقاله/ کسب مزیت قیمتی، مزیت فراموش‌شده‌ی بنگاههای ایرانی

اخبار بازاریابی / بازار خبر

میزگرد/ قیمت‌گذاری در ایران؛ ‌راهکارها و توصیه‌ها

قیمت‌گذاری و ورزش / بلیتهای المپیک لندن چگونه قیمت‌گذاری شد؟

قیمت‌گذاری (گفت‌وگو) / گفت‌وگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با دکتر مارک استیوینگ، متخصص قیمت‌گذاری
قیمت‌گذاری به شیوه‌ی علمی؛ یک درصد افزایش قیمت، 10 درصد افزایش سود

قیمت‌گذاری (تکنیکها)/ تکنیکهای قیمت‌گذاری در دوران رکود همراه با 10 سؤال کلیدی درباره‌ی قیمت‌گذاری

میزگرد / میزگرد برند شهری

بازاریابی و سینما / پیشنهادهایی از "پدرخوانده"، که بازاریابان نمی‌توانند رد کنند

مشاهیر / بازاریابی روی صحنه‌ی نمایش در کلام ویلیام شکسپیر

استراتژی بازاریابی / گفت‌و‌گوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با "دیوید موری"، مؤلف، مشاور سیاسی رؤسای جمهور و مشاور کسب‌و‌کارهای بزرگ جهانی. برای برنده شدن، به بازارها هجوم آورید!

اساتید بین‌المللی ایرانی / گفتگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با دکتر امین سیدی، استاد دانشگاه کارولینای شمالی
استاد جوان ایرانی در جمع بزرگان بازاریابی و تبلیغات امریکا

چهره‌ی ماه / مایکل آهرن، مدیر گروه بازاریابی دانشگاه هیوستون، و دانیل آکرسون، مدیرعامل جنرال‌موتورز
زیر یک خم بازاریابی را بگیرید...

تبلیغات خلاق / کمپین‌های خلاقانه‌ی بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی مُد / مدیریت بازاریابی مُد

معرفی کتاب / برادران کاتلر، مسیر رشد بازاریابی را تعیین کردند

آینده‌پژوهی در کسب وکارها / گفت‌وگو با شریل کانلی، مدیر آینده‌پژوهی فورد:
آینده‌ی فورد در دستان بانوی شورشی

داستان شرکتها / درآمدهای میلیون دلاری با دمپایی‌های ابری کراکس

منابع انسانی / پیوند مدیریت منابع انسانی و بازاریابی

کنفرانس فروش / گزارشی از کنفرانس فروش جهانی انگلستان با حضور 650 فروشنده‌ی حرفه‌ای

بازاریابی (ابزارها)/ 7 الماس طلایی قاچاقچیان مواد مخدر برای بازاریابهای نوآور

نورومارکتینگ (گفت‌وگو)/ گفت‌وگو با دکتر کارل مارسی، فارغ‌التحصیل دانشکده‌ی پزشکی هاروارد
پیوند پزشکی و بازاریابی در نورومارکتینگ

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

عنوان و موضوع ‌فیلم آموزشی این شماره: آینده متعلق به چه شرکتهایی است؟
مصاحبه با روزابت ماسکنتر؛ استاد دانشکده ی کسب وکار هاروارد
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 10500 تومان

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !