دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی فروشگاهی با تمرکز بر مرچاندایزینگ و چیدمان فروشگاه

نام محصول

بازاریابی فروشگاهی


نام نویسنده

محمود محمدیان-محمد علی خراسانی-جواد حسینی


نام مترجم

-

انتشارات

فرانگار آریا


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

192


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009465316


وزن

310


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

امروزه خرده فروشان موفق بین المللی از فضای فروشگاه خود به عنوان مهمترین ابزار برای برانگیختن مشتریان به خرید استفاده می کنند. ایجاد برداشت نخستین مثبت در ذهن مشتریانی که با نگرش یا احساسی منفی و یا حتی خنثی وارد فروشگاههای خرده فروشی می شوند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لذا این خرده فروشا....
امروزه خرده فروشان موفق بین المللی از فضای فروشگاه خود به عنوان مهمترین ابزار برای برانگیختن مشتریان به خرید استفاده می کنند. ایجاد برداشت نخستین مثبت در ذهن مشتریانی که با نگرش یا احساسی منفی و یا حتی خنثی وارد فروشگاههای خرده فروشی می شوند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لذا این خرده فروشان تلاش می کنند تا با جذابتر کردن فضا، امکانات و پیشنهادهای عرضه شده در فروشگاه، زمان حضور مشتری در فروشگاه را بیشتر کرده و بدین ترتیب مشتریان را به خرید بیشتر متقاعد کنند. در واقع خرده فروشان بزرگ تلاش می کنند تا با تمسک به اصول بازاریابی فروشگاهی با ایجاد محیطی مفرح و جذاب، ضمن ایجاد تصویری متمایز از خود در ذهن مشتریان، اقلام و خدمات مورد نیاز آنها را زیر یک سقف فراهم کنند.

خواندن این کتاب ارزشمند را که برای نخستین بار در ایران منتشر می شود و به تمامی متخصصان، مدیران و کلیه فعالان حوزه بازاریابی و خرده فروشی، شرکتها و مؤسساتی که قصد دارند کسب و کار خود را رونق ببخشند و همچنین دانشجویان علاقه مند به مباحث خرده فروشی توصیه می کنیم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !