دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی

نام محصول

مدیریت بازاریابی


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر


نام مترجم

بهمن فروزنده

انتشارات

آموخته


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

852


نوع جلد

گالینگور


قطع کتاب

رحلی


شابک

9789649696416


وزن

2060


پیش گفتار

-

قیمت : 65000 تومان

فیلیپ کاتلر نویسنده کتاب از مشاهیر معاصر بازاریابی است. کاتلر پس از اخذ دکترا در رشته اقتصاد از دانشگاه ام ای تی مطالعات خود را در زمینه ریاضیات در دانشگاه هاروارد و در رشته علوم رفتاری در دانشگاه شیکاگو ادامه داده است. کاتلر در زمینه برنامه ریزی و خط مشی بازاریابی، سازمان بازاریابی و بازاریابی ....
فیلیپ کاتلر نویسنده کتاب از مشاهیر معاصر بازاریابی است. کاتلر پس از اخذ دکترا در رشته اقتصاد از دانشگاه ام ای تی مطالعات خود را در زمینه ریاضیات در دانشگاه هاروارد و در رشته علوم رفتاری در دانشگاه شیکاگو ادامه داده است. کاتلر در زمینه برنامه ریزی و خط مشی بازاریابی، سازمان بازاریابی و بازاریابی بین المللی مشاور شرکت ها و موسسات بزرگ و معتبر بین المللی بوده و به خاطر خدمات ارزنده خود به این رشته علاوه بر جوایز ارزنده تاکنون 9 دکترای افتخاری از مراکز آموزشی معتبر جهان دریافت کرده است.

فهرست مطالب

بخش اول: مفهوم مدیریت بازاریابی

بخش دوم: تجزیه و تحلیل فرصت های بازار

بخش سوم: تهیه خط مشی های بازاریابی

بخش چهارم: برنامه ریزی برنامه های بازاریابی

بخش پنجم: اداره و مدیریت تلاش های بازار

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !