دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی صنعتی

نام محصول

بازاریابی صنعتی


نام نویسنده

کریشنا ک هاوالدار


نام مترجم

محمد علی عبدالوند-هاشم نیکومرام

انتشارات

دانشگاه آزاد


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

374


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9614503465


وزن

540


پیش گفتار

-

قیمت : 20000 تومان

عنوان کتاب، گویای محتوای آن است. کتاب "بازاریابی صنعتی" دربرگیرنده‌ی 13 فصل است. هر فصل به ارائه‌ی اهداف آموزشی، نمونه‌هایی در زمینه‌ی بازاریابی صنعتی، مفاهیم کلیدی، خلاصه و سؤالاتی برای بحث پرداخته است. فهرست: فصل اول: ماهیت بازاریابی صنعتی فصل دوم: محیط و شناسایی بازارهای صنعتی ....
عنوان کتاب، گویای محتوای آن است. کتاب "بازاریابی صنعتی" دربرگیرنده‌ی 13 فصل است. هر فصل به ارائه‌ی اهداف آموزشی، نمونه‌هایی در زمینه‌ی بازاریابی صنعتی، مفاهیم کلیدی، خلاصه و سؤالاتی برای بحث پرداخته است.

فهرست:

فصل اول: ماهیت بازاریابی صنعتی

فصل دوم: محیط و شناسایی بازارهای صنعتی

فصل سوم: ماهیت خرید صنعتی و رفتار خرید

فصل چهارم: روابط خریدار – فروشنده

فصل پنجم: اطلاعات بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی

فصل ششم: تقسیم‌بندی بازار، هدف‌گیری و جایگاه‌یابی صنعتی

فصل هفتم: استراتژی محصول و ارائه‌ی محصول جدید

فصل هشتم: کانالهای توزیع صنعتی و تدارکات بازاریابی

فصل نهم: مدیریت فروش شخصی

فصل دهم: ارتباطات بازاریابی؛ تبلیغات، ارتقای فروش، روابط‌عمومی، و بازاریابی مستقیم

فصل یازدهم: استراتژیها و سیاستهای قیمت‌گذاری صنعتی

فصل دوازدهم: برنامه‌ریزی استراتژیک، اجرا و کنترل در بازاریابی صنعتی

فصل سیزدهم: بازاریابی صنعتی از طریق تجارت الکترونیک


گفتنی آنکه دکتر محمدعلی عبدالوند استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و مدیرمسئول و سردبیر مجله‌ی مدیریت بازاریابی (دانشکده‌ی مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات) است ضمن آنکه دکتر هاشم نیکومرام نیز در سمت دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران فعالیت می‌کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !