سبد خرید 0
برنامه ی بازاریابی

نام محصول

برنامه ی بازاریابی


نام نویسنده

ویلیام ای. کوهن


نام مترجم

سیدمهدی جلالی

انتشارات

سیته


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

472


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786005253283


وزن

700


پیش گفتار

-

قیمت : 24000 تومان

برنامه‌ی بازاریابی برای هر عملیات تجاری و بازاریابیِ اثربخش هر محصول یا خدمتی ضروری است. برنامه‌ی بازاریابی شما را قادر می‌سازد به وضوح مجسم کنید که عازم چه مقصدی هستید و در طول مسیر چه می‌خواهید به دست آورید. برنامه‌ بازاریابی چه کاری برای شما انجام می‌دهد؟ یک برنامه‌ی بازاریابی: - به عن....
برنامه‌ی بازاریابی برای هر عملیات تجاری و بازاریابیِ اثربخش هر محصول یا خدمتی ضروری است. برنامه‌ی بازاریابی شما را قادر می‌سازد به وضوح مجسم کنید که عازم چه مقصدی هستید و در طول مسیر چه می‌خواهید به دست آورید.
برنامه‌ بازاریابی چه کاری برای شما انجام می‌دهد؟
یک برنامه‌ی بازاریابی:
- به عنوان نقشه‌ی راه عمل می‌کند.
- به کنترل مدیریتی و اجرای استراتژی کمک می‌کند.
- شرکت‌کنندگان جدید را از نقش‌هایشان در اجرای برنامه و دست‌یابی به اهداف مطلع می‌سازد.
- در اکتساب منابع برای اجرا یاری می‌رساند.
و ...
کتاب برنامه‌ی بازاریابی شامل دو بخش اصلی می‌باشد. بخش نخست، از ۹ فصل تشکیل می‌گردد که در آن پیرامون مراحل تهیه‌ی یک برنامه‌ی بازاریابی به تفصیل بحث شده و بخش دوم، از ۵ ضمیمه تشکیل شده است که شامل ۶ برنامه‌ی بازاریابی از ۶ شرکت، نمونه‌هایی از تحقیقات ساده و کوچک ، فهرست تحقیقات بازاریابی، چگونگی هدایت یک تیم، مفهوم و کاربرد استراتژی بازاریابی و فرم‌های مفید برای برنامه‌ی بازاریابی می‌باشد.
دانش تدوین برنامه‌ی بازاریابی برای یک مدیر موفق فعالیت‌های بازاریابی یک گزینه‌ی اختیاری نیست، بلکه یک الزام است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !