دسته محصول
سبد خرید 0
50 روش جذب مشتری آنچه بازاریابان در مورد جذب و حفظ مشتریان باید بدانند

نام محصول

50 روش جذب مشتری


نام نویسنده

پاول .ر. تیم


نام مترجم

مجید پورفیض

انتشارات

مرندیز


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

144


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9645828422


وزن

160


پیش گفتار

-

قیمت : 5500 تومان

درباره کتاب : اکثر هر سازمان، موسسه و شرکتی در مورد اهمیت مشتریان سخن می گوید : بسیاری از آنها شعارهایی را با صدایی بلند جار می زندد هم چون : (مشتری بر همه چیز و همه کس اولویت دارد) و (همیشه حق با مشتری است) . اما به راستی چند نفر از آنها این شعارها و نیات پسندیده را اجرا می کنند و هر روز در پی....
درباره کتاب :
اکثر هر سازمان، موسسه و شرکتی در مورد اهمیت مشتریان سخن می گوید : بسیاری از آنها شعارهایی را با صدایی بلند جار می زندد هم چون : (مشتری بر همه چیز و همه کس اولویت دارد) و (همیشه حق با مشتری است) . اما به راستی چند نفر از آنها این شعارها و نیات پسندیده را اجرا می کنند و هر روز در پی جذب مشتری تازه هستند ؟
فهرست مطالب :
نکاتی چند دباره ی نویسنده
سخن آغازین : چرا برخی مشاغل ورشکست می شوند
بخش نخست - جذب مشتری
1- با رفتاری قدرشناسانه و حاکی از سپاسگذاری آغاز کنید
2- تلاش کنید افراد نالایق را برای کارتان آموزش ندهید
3- ارزیابی واقع گرایانه و سازمان یافته ای را انجام دهید
4- قضاوت نکنید ، همیشه بهترین را فرض کنید
5- به آیینه نگاهی بیندازید
6- ظاهر محیط کار خود را ارزیابی کنید
7- نقش یک پژوهشگر را بازی کنید
بخش دوم - فروش رقابتی
8- موفقیت های خود را به آگاهی عموم مردم برسانید
9- شهروند نمونه باشید
10- در جریان نظرها و درخواست های تازه تجاری قرار بگیرید
11- از تکنولوژی نوین ارتباطی بهره مند گردید
12- تلاش خود را برای شناختن مشتری های «دست اول» و ممتازتان به کار گیرید
13- در حرفه خود فقط به ارائه کارت ویزیت اکتفا نکنید
14- در تبلیغات خود خالق تصاویر و تصورها باشید
15- واحدهای خدماتی خود و یا محصولاتتان را در نمایشگاه و یا ویترین مغازه ای به نمایش بگذارید
16- نمایشگاه های بزرگ و کوچک تجاری و امانت فروشی ها را ارزیابی کنید
17- به نشر کتاب مبادرت ورزید
18- به مشتریان بالقوه ی خود آموزش دهید
19- نام حرفه ی خود را در فهرست مشاغل کتاب راهنمای تلفن ثبت کنید
20- با مشاغل دیگر ادغام شوید تا زمینه ی فعالیت شما گسترش یابد
21- کارکنان خود را خوب تربیت کنید
22- سوء شهرت خود را برطرف کنید
23- نشان دهید که برای شما رضایت مشتری اهمیت دارد
24- اهدای انعام و پاداش روشی دیگر برای جذب مشتری است
بخش سوم - دعوت به ایجاد انگیزه
25- به مشتریان دائمی خود «دفترچه تخفیف» بدهید
26- روش خانه به خانه را هم بیازمایید
27- با ارسال نامه رقابت خود را آغاز کنید
28- فهرستی از مشتریان احتمالی تهیه کنید و برای خود نگه دارید
بخش چهارم - حفظ مشتریان تازه وارد
29 - «ای بعلاوه» راه اصلی تامین رضایت مشتری
30- «ای بعلاوه» با ارزش افزوده
31- «ای بعلاوه» با اطلاع رسانی اضافی
32- «ای بعلاوه» با سود جستن از سرعت بیشتر
33- «ای بعلاوه» با قیمتی عادلانه تر
34- «ای بعلاوه» با اشانتیون
35- روش «ای بعلاوه» با ایجاد تسهیلات
36- نقاط برخورد خود را بشناسید و درصدد بهبود و توسعه ی آن برآیید
37- نیازهای مشتری را پیش بینی کنید
38- تلاش کنید شرایطی بوجود آورید که مشتریان احساس کنند در خانه خودشان هستند
39- امکان سلب مسئولیت از فروشندگان را بررسی کنید
40- تمام پیشنهادها و انتقادها را با گوش جان بپذیرید
41- از دفتر کارتان برای مشتریان محیطی دوستانه بسازید
42- عفت کلام داشته باشید
43- از کاربرد تکنیک های تلفنی بهره مند شوید
بخش پنجم - ایجاد شبکه ی ارتباطی
44- از مشتریان قدیمی خود کمک بگیرید
45- قانون «25 ژیراد» را به خاطر داشته باشید
بخش ششم - بازگرداندن مشتریان از دست رفته
46- به سخن مشتریانی که نتواسته اید به سوی خود جلب کنید گوش فرا دهید
47- از دست دادن مشتریان پرفیس و افاده را به عنوان شکست تلقی نکنید
48- پوزش بخواهید
49- برای مشتری توضیح دهید که برایش چه کاری انجام داده اید
50- این پرسش شگفت انگیز را که : \\\"برایتان چه خدمتی می توان انجام دهم تا در حل مشکل به شما کرده باشم ؟\\\" از مشتری بپرسید
سخن پایانی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !