دسته محصول
سبد خرید 0
حس مشتری (بازاریابی حسی یا مبتنی بر حواس) تاثیر حواس 5 گانه بر رفتار خرید مصرف کننده

نام محصول

حس مشتری (بازاریابی حسی یا مبتنی بر حواس)


نام نویسنده

آرادنا كريشنا


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده-داوود حسین آبادی ساده

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

225


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786004070539


وزن

230


پیش گفتار

-

قیمت : 11500 تومان

براي درك مشتري بايد از صداي نبض رفتار مصرف هم عميق‌تر شد اين نزديكي به واسطه محيط رقابتي اجتناب‌ناپذير است. ايجاد حس مشترك از طريق حواس پنج‌گانه و عناصر محصول مي‌تواند مقدمه ايجاد يك نوستالژي و وفاداري به يك برند باشد، لذا داشتن دانش نسبت به حواس پنج‌گانه ضرورت داشته زيرا تاثير و ارتباط بين اين ....
براي درك مشتري بايد از صداي نبض رفتار مصرف هم عميق‌تر شد اين نزديكي به واسطه محيط رقابتي اجتناب‌ناپذير است. ايجاد حس مشترك از طريق حواس پنج‌گانه و عناصر محصول مي‌تواند مقدمه ايجاد يك نوستالژي و وفاداري به يك برند باشد، لذا داشتن دانش نسبت به حواس پنج‌گانه ضرورت داشته زيرا تاثير و ارتباط بين اين حواس با تغييرات رفتار مصرف‌كنندگان يك بازاريابي مدرن تلقي مي‌شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !