دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی محتوایی شرکت

نام محصول

استراتژی محتوایی شرکت


نام نویسنده

کوین پی. نیکولز


نام مترجم

سجاد خزائی-هدی یعقوبی

انتشارات

نسل روشن


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

215


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786009698219


وزن

240


پیش گفتار

-

قیمت : 17500 تومان

شما این کتاب را به این دلیل از قفسه برداشته‏ اید چون یک بازاریاب هستید و در مورد بازاریابی محتوایی چیزی شنیده‏اید و می‏خواهید بدانید چه کاری می‏تواند برای شما انجام دهد؟ اگر چه استراتژی محتوایی در حال حاضر بهترین اقدام پذیرفته شده محسوب می‌شود و مردم آن را به طور کامل درک کرده و به کار می‏بر....
شما این کتاب را به این دلیل از قفسه برداشته‏ اید چون یک بازاریاب هستید و در مورد بازاریابی محتوایی چیزی شنیده‏اید و می‏خواهید بدانید چه کاری می‏تواند برای شما انجام دهد؟

اگر چه استراتژی محتوایی در حال حاضر بهترین اقدام پذیرفته شده محسوب می‌شود و مردم آن را به طور کامل درک کرده و به کار می‏برند، اما همچنان “چگونگی” آن یک چالش است.

سازوکارهای پشت صحنه و بینش مورد نیاز برای ارائه محتوای یک شرکت در زمان مناسب چگونه خواهد بود؟ چه چیزی در مورد فرآیندهای قوی و پیچیده‏ی مورد نیاز برای تعریف، طراحی، پیاده سازی و حمایت از آن محتوا وجود دارد؟

بطور خلاصه، موقعیت استراتژی محتوایی شرکت در کجاست؟ این امر دلیل تألیف همین کتاب است.

کتاب استراتژی محتوایی شرکت: یک راهنمای پروژه، فرآیندی فوق العاده برای پاسخ دادن به این “چگونگی” است.

کوین سال‌های زیادی از عمر خود را صرف تجربه عملی در توسعه استراتژی محتوایی نمود و به طور خاص، وی یکی از بزرگترین تیم‌های استراتژی محتوایی در جهان را تجربه، مدیریت، و هدایت نموده است. او استراتژی محتوایی را با برخی از بزرگترین برندهای در جهان تجربه کرده است. تجربه کوین سبب آموزش و آماده سازی تیم وی در چگونگی ایجاد یک استراتژی محتوای مؤثر شد که در این کتاب منعکس شده است.

او تمام دانش خود را در یک کتاب کاربردی که پر است از انبوهی از تعاریف، سؤالات، درخواست‌ها، چک لیست‌ها و دستورالعمل‌ها، پیاده سازی کرده است. تمرکز او بر “چه چیزی” و “چرا” نیست، بلکه بر “چگونگی” است.

استراتژی محتوایی شرکت در سراسر زنجیره مشتری، از پیش فروش گرفته تا فروش و پشتیبانی محصول و مخاطبان درونی و بیرونی به ارائه استراتژی محتوایی می‌پردازد. این کتاب به شما کمک می‌کند که به درک این تصویر بزرگ بپردازید و بر ویژگی‌های استراتژی محتوایی خوب تمرکز کنید. حتی اگر شما مسئول استراتژی محتوایی در شرکت نباشید، این کتاب برای شما نیز مفید خواهد بود. بهترین شیوه و مراحل مربوط به استراتژی محتوایی شرکت برای هر استراتژی محتوایی یکسان است، فقط در مقیاس بزرگتری هستند. این کتاب به یکی از اثرگذارترین منابع شما تبدیل خواهد شد، از هر صفحه استفاده کنید!

این کتاب برای هر کسی که خواهان درک مزایای کسب و کار از دیگاه استراتژی محتوایی است با اهمیت خواهد بود و از سوی بسیاری از صاحبان کسب‏وکارهای مشهور به فعالان در حوزه بازاریابی و کسب‏وکار و همه کسانی که به دنبال ترفیع چیزی هستند توصیه شده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !