دسته محصول
سبد خرید 0
برندینگ دیجیتال توسعه ی برند در فضای مجازی

نام محصول

برندینگ دیجیتال


نام نویسنده

آلن پی. ادمسون


نام مترجم

آتنا مقدم

انتشارات

سیته


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

298


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005253757


وزن

300


پیش گفتار

-

قیمت : 26000 تومان

مروری بر کتاب شرکت‌هایی در دنیای مجازی به موفقیت زودهنگام دست می‌یابند که همواره در شناخت کاربرد فناوری اطلاعات پیشرو بوده‌اند. برای ساخت برند در دنیای دیجیتال باید بدانیم مردم چه می‌خواهند ، از چه حرف می‌زنند و رفتار واقعی‌شان چگونه است. فناوری دیجیتال اصول ساخت برند را عوض نکره است. مواردی....
مروری بر کتاب

شرکت‌هایی در دنیای مجازی به موفقیت زودهنگام دست می‌یابند که همواره در شناخت کاربرد فناوری اطلاعات پیشرو بوده‌اند. برای ساخت برند در دنیای دیجیتال باید بدانیم مردم چه می‌خواهند ، از چه حرف می‌زنند و رفتار واقعی‌شان چگونه است. فناوری دیجیتال اصول ساخت برند را عوض نکره است. مواردی که پیش از این انجام دادنشان در کسب و کارمان واجب بوده ، هم‌چنان به صورت رکنی الزامی محسوب می‌شوند ؛ چه خود را در قالب شبکه‌ای تلویزیونی نشان دهند یا یک رسانه یا یک خط مشی ، خواه این پدیده را نوظهور بدانیم یا رمز‌آلود یا تنها حقیقت دیگری از زندگی ، حداقل دستاورد دنیای دیجیتال ارائه تعریفی دوباره و نوین برای مقیاس الزامات برندینگ است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !