دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت برند به زبان ساده

نام محصول

مدیریت برند به زبان ساده


نام نویسنده

بیل کیارا واله-باربارا فیندلی


نام مترجم

فراز صادق وزیری-الهه نادری

انتشارات

دفتر پژوهشهای فرهنگی


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

223


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643793937


وزن

330


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

درباره کتاب : در کتاب حاضر برند و برندسازی از جنبه های گوناگون بررسی شده و به این موضوع در چهارده فصل پرداخته است شامل : فصل اول :کلیات برند و برندسازی؛ چرا، چگونه، چه موقع و از چه برند بسازیم فصل دوم :ساخت برند جدید یا اصلاح برند فصل سوم : برند شخصی و برند شرکت انفرادی فصل چهارم :جمع آور....
درباره کتاب :
در کتاب حاضر برند و برندسازی از جنبه های گوناگون بررسی شده و به این موضوع در چهارده فصل پرداخته است شامل :

فصل اول :کلیات برند و برندسازی؛ چرا، چگونه، چه موقع و از چه برند بسازیم
فصل دوم :ساخت برند جدید یا اصلاح برند
فصل سوم : برند شخصی و برند شرکت انفرادی
فصل چهارم :جمع آوری اطلاعات بازار و جایگاه یابی برند
فصل پنجم : مکتوب کردن برند
فصل ششم :نام گذاری برند
فصل هفتم : طراحی لوگو و شعار برند
فصل هشتم معرفی برند
فصل نهم :تبلیغات
فصل دهم : پیشبردروش و روابط عمومی
فصل یازدهم :بهبود تجربه برند
فصل دوازدهم :وفاداری به برند
فصل سیزدهم :ده خطای برندسازی
فصل چهاردهم :ده اصل برندسازی که همواره باید به یاد داشت از مطالب کتاب هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !