دسته محصول
سبد خرید 0
تحلیل استراتژیک بازارهای جهانی .

نام محصول

تحلیل استراتژیک بازارهای جهانی


نام نویسنده

معصومه حسین زاده شهری-فاطمه مشکدانیان


نام مترجم

-

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

306


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004070911


وزن

452


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

تغییرات سریعی که در محیط جهانی رخ می دهد برنامه ریزی برای فعالیت در بازارهای خارجی را نیز به مراتب مشکل تر و پیچیده تر از گذشته کرده است. عوامل متعددی وجود دارد که ذاتا پیچیده تر از مسائل بازارهای داخلی است و شناخت آن ها از حساسیت های خاصی برخوردار است. دراین شرایط شناخت بازار جهانی نیاز به بر....
تغییرات سریعی که در محیط جهانی رخ می دهد برنامه ریزی برای فعالیت در بازارهای خارجی را نیز به مراتب مشکل تر و پیچیده تر از گذشته کرده است.
عوامل متعددی وجود دارد که ذاتا پیچیده تر از مسائل بازارهای داخلی است و شناخت آن ها از حساسیت های خاصی برخوردار است. دراین شرایط شناخت بازار جهانی نیاز به بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق تر دارد. این کتاب برای شناخت بازارهای جهانی رویکردی استراتژیک و جامع پیشنهاد می کند .تجزیه و تحلیل الگوی پنج سی (5Cs) رویکردی نو برای شناخت بازار حیاتی است که شامل شرایط و محیط فرهنگ؛ مشتری، رقابت و شرکت می شود. این رویکرد علاقمندان به فعالیت های بین المللی را ترغیب می کند تا محیطی که بر فعالیت های آن تاثیر می گذارد کاملا بررسی و تحلیل نمایند و با جمع آوری داده های مختلف و پردازش آن ها تصمیم های بهتری اتخاذ کنند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !