دسته محصول
سبد خرید 0
هدایت گروه های مجازی . مجموعه کتابهای آموزشی دانشگاه هاروارد

نام محصول

هدایت گروه های مجازی


نام نویسنده

-


نام مترجم

سینا قربانلو

انتشارات

مبلغان


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

106


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

جیبی


شابک

9789642614820


وزن

91


پیش گفتار

-

قیمت : 5500 تومان

شرحی مختصر از کتاب: هدایت گروه های مجازی چگونه گروهی را که اعضای آن در سرتاسر دنیا پراکنده اند، هدایت می کنید؟ چگونه اعضایی را که نمی توانید ببینید، سازمان یافته، در ارتباط باهم، و بهره ور نگه می دارید؟ در این کتاب ، شما توصیه های ارزشمندی درخصوص شکل دادن به گروههای مجازی، سنجش نیازهای ارتبا....
شرحی مختصر از کتاب:
هدایت گروه های مجازی

چگونه گروهی را که اعضای آن در سرتاسر دنیا پراکنده اند، هدایت می کنید؟ چگونه اعضایی را که نمی توانید ببینید، سازمان یافته، در ارتباط باهم، و بهره ور نگه می دارید؟ در این کتاب ، شما توصیه های ارزشمندی درخصوص شکل دادن به گروههای مجازی، سنجش نیازهای ارتباطی و فناورانۀ آنها، و حصول اطمینان از اینکه کار با کیفیت بالا تولید خواهند کرد، پیدا می کنید.

شما می آموزید که چگونه:

فواید یا منافع و چالشهای گروه های مجازی را درک کنید.
یک خرد جامعۀ مجازی برپا کنید که همکاری و ارتباط مستمر را ترویج کند.
از فناوری برای تقویت تمرکز، انگیزش و برون داد گروه مجازی تان استفاده کنید.


با مربی خود آشنا شوید

جسیکا لیپنک و جفری استمپز، به ترتیب مدیرعامل ودانشمند ارشد شرکت مشاوره نت ایج، مستقر در بوستون ونویسندگان کتابها و مقالات متعدد در زمینه سازمانهای شبکه سازی شده از جمله کتاب گروه های مجازی هستند.

دربارۀ مشاوران جیبی

مجموعه مشاوران جیبی برای چالشهای رایجی که مدیران هر روز در کار با آنها روبرو می شوند، راه حل های فوری ارائه می کند. هریک از کتابهای این مجموعه شامل پیام استاد، نگاهی به مبانی علمی آموزش مهارتها، آزمونهایی از خود و مثالهایی در زندگی واقعی است که به شما کمک می کنند تا قوتها و ضعفها را بشناسید و مهارتهای حیاتی را پرورش دهید. اعم از اینکه پشت میز کارتان باشید، در جلسه ای نشسته باشید، یا در حال رفتن به جایی باشید. این راهنماهای قابل حمل شمارا قادر می سازند تا از عهدۀ مسائل و مشکلات روزانۀ کاری خود باسرعت، عقلانیت و کارآمدی بیشتری برآیید.

فهرست کتاب

یادداشت ناشر 11

یادداشت مترجم13

پیام استادان: قدرت گروه های مجازی15



هدایت گروههای مجازی: مبانی 17

چرا گروه های مجازی؟ 19

مروری برآنچه گروههای مجازی هستند و دلیل اهمیتشان

گروههای مجازی چیستند؟ 20

چرا گروههای مجازی ارزشمندند؟ 21

گروههای مجازی چه چالشهایی را به همراه می آورند؟ 22



صحنه آرایی برای موفقیت گروه مجازی تان 25

راهبردهایی برای قراردادن قطعات درست در محل خود از ابتدا

دستیابی بوضوح نسبت به هدفها، نقشها،و فراگردها 26

تعریف مسئولیتهای رهبری 30

سنجش فرهنگ گروهتان 32



پرورش هویت گروه 35

تدابیری برای پرورش حسی ازوحدت وتعهد

برگزاری جلسۀ آغاز کار36

ایجاد قرارها (پروتکل ها)ی ارتباطی 37

ترغیب همکاری 38



حفظ همگامی بین اعضای گروه ازطریق ارتباطات 45

راهنماییهایی برای حفظ خطوط باز ارتباطی

حفظ توافق دربارۀ فراگردها ونتایج 46

مستند کردن انتظارات 48

مطلع نگه داشتن همگان 50



استفاده از مربیگری برای تقویت عملکرد گروه 55

نظرهایی برای استفاده از مربیگری به منظور حصول اطمینان از عملکرد بالای گروهتان

تسهیل ارتباطات 57

روشن ساختن اولویتها 57

تسکین دادن انزوا 59

پرداختن به مسائل عملکرد 59



اهرم قراردادن فناوری به شکل موثر 61

پیشنهادهایی برای به دست آوردن بیشترین ارزش از ارتباطات و فناوری جلسات

سنجش نیازهای فناوری گروهتان 62

وضع قواعدی دربارۀ پست الکترونیکی 66

استفاده از وب گاهها و پایگاههای اینترنتی 68

استفاده از پایگاههای داده ها، دستگاههای دورنگار، و نرم افزار سند گروه 71

استفاده از فناوری جلسات زنده 72



راهنماییها و ابزارها 77

ابزارهایی برای هدایت گروههای مجازی 79

کاربرگه هایی که می توانید برای مستندسازی اطلاعات تماس هر عضو گروه، تشکیل یک گروه مجازی، تعیین نقشها ومسئولیتها، سنجش فرهنگ گروه خود و مستند ساختن یک طرح کاری برای گروه مجازی تان مورد استفاده قرار دهید.



خود را بیازمایید89

مرروی مفید بر مفاهیم ارائه شده در این راهنما.

آن را قبل و بعد از مطالعۀ این راهنما انجام دهید، تا ببینید چه اندازه آموخته اید.

پاسخهای سوالات آزمون 94



برای یادگیری بیشتر 97

عناوین بیشتری از مقالات و کتابها، چنانچه بخواهید به موضوع مورد نظرتان عمیق تر بپردازید.

مقالات 98

کتابها 102

برنامه های یادگیری الکترونیکی 103



منابع برای هدایت گروه های مجازی 105



اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !