دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت ارتباط با مشتری CRM (از نظریه تا اجرا)

نام محصول

مدیریت ارتباط با مشتری CRM (از نظریه تا اجرا)


نام نویسنده

آسیه ناظمی-فاطمه گرجی


نام مترجم

-

انتشارات

نیاز دانش


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

184


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006481845


وزن

400


پیش گفتار

-

قیمت : 13000 تومان

ساختارهای نوین سازمانها،خطوط حرکتی و طرح های تغییر،باز مهندسی و آینده نگری آنها ناظر بر این واقعیت است که فضای رقابتی میان افراد،سازمانها و حتی کشورها،به سوی خلق ارزش از طریق تغییر در محیط داخل و تطابق هر چه بیشتر با محیط بیرون ،در راستای کسب منافع بیشتر ،به پیش می رود. در این میان،ازجمله اجزای ....
ساختارهای نوین سازمانها،خطوط حرکتی و طرح های تغییر،باز مهندسی و آینده نگری آنها ناظر بر این واقعیت است که فضای رقابتی میان افراد،سازمانها و حتی کشورها،به سوی خلق ارزش از طریق تغییر در محیط داخل و تطابق هر چه بیشتر با محیط بیرون ،در راستای کسب منافع بیشتر ،به پیش می رود. در این میان،ازجمله اجزای ثابت محیط داخلی و خارجی سازمانها، مشتریان آنها هستند که توانایی حفظ ارتباط و سپس مدیریت آنها،از جمله ابزارهای اثر بخشی و راز ماندگاری در دنیای ابر رقابتی امروز است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !