دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی کسب‌وکار کتابخانه موفقیت برایان تریسی

نام محصول

استراتژی کسب‌وکار


نام نویسنده

برایان تریسی


نام مترجم

ژان بقوسیان-بنفشه عطرسایی

انتشارات

برقعی


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

112


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786007531020


وزن

137


پیش گفتار

-

قیمت : 8000 تومان

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود: • استراتژی حمله • روش بازگشت از آینده • ۵ مرحله تدوین و اجرای استراتژی • استفاده از استراتژی توقف • خلق بازارهای جدید • و ده‌ها نکته کاربردی دیگر سرفصل‌های کتاب مقدمه ۱.تعریف استراتژی ۲. اصول استراتژی موثر ۳. پنج سوال در برنامه‌ریزی استراتژیک....
در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود:
• استراتژی حمله
• روش بازگشت از آینده
• ۵ مرحله تدوین و اجرای استراتژی
• استفاده از استراتژی توقف
• خلق بازارهای جدید
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر

سرفصل‌های کتاب
مقدمه
۱.تعریف استراتژی
۲. اصول استراتژی موثر
۳. پنج سوال در برنامه‌ریزی استراتژیک
۴. افراد کلیدی در تعیین استراتژی
۵. ارزش‌ها، چشم‌انداز و هدف
۶. ماموریت سازمان را مشخص کنید
۷. بازگشت از آینده
۸. حوزه‌های مهم استراتژیک
۹. نیروی محرک: کلید استراتژی
۱۰. چهار مفهوم اصلی در برنامه‌ریزی استراتژیک
۱۱. تمرکز بر برتری‌ها
۱۲. توسعه مرتبط
۱۳. استفاده از استراتژی توقف
۱۴. تفکر از صفر
۱۵. حمله کنید
۱۶. انعطاف پیروز است
۱۷. خلق بازارهای جدید
۱۸. انتخاب رقبا
۱۹. مشارکت دادن همه افراد
۲۰. اهمیت ساختار سازمانی
۲۱. پنج مرحله تدوین و اجرای استراتژی

نوآوری در مدل کسب‌وکار
ما در عصر بزرگترین تغییرات تاریخ زندگی می‌کنیم. روش‌هایی که در طولانی‌مدت برای بعضی شرکت‌ها مفید بوده است، امروزه بی‌مصرف است. شرکت‌هایی مثل «بلاک‌باستر» و «بوردِرز بوکس» به دلیل تغییر محیط کسب‌وکار در مدت چند سال از رهبری بازار به ورشکستگی رسیدند.
امروزه نوآوری در مدل‌ کسب‌وکار یکی از داغ‌ترین موضوعات در تعیین موفقیت یا شکست کسب‌وکار است. بر اساس نظر کارشناسان، ۸۰ درصد شرکت‌های فعلی با مدل‌های کاری منسوخ، برای بقا و کسب موفقیت تلاش می‌کنند. فقط ببینید چه اتفاقی برای روزنامه‌ها، مجله‌ها و انواع رسانه‌های سنتی افتاده است. آن‌ها با دردسرهای جدی مواجه شده‌اند.

مهم‌ترین کار شما
مهم‌ترین کار شما چیست؟ پاسخ «تفکر» است. تفکر شفاف درباره اینکه که هستید، چه می‌خواهید و چگونه می‌خواهید آینده‌ای فوق‌العاده برای کسب‌وکار خود رقم بزنید، مهم‌تر از هر کار دیگری است. در صفحات آینده، برخی از نیرومندترین، مفیدترین و مهم‌ترین ایده‌های ارائه‌شده در مبحث برنامه‌ریزی استراتژیک را با شما درمیان می‌گذارم. یاد می‌گیرید چطور بهتر و شفاف‌تر فکر کنید و برای آینده کسب‌وکارتان تصمیمات بهتری اتخاذ کنید.
همزمان با مطالعه هر ایده یا دیدگاه، به ایده‌های خود درباره اقدام فوری برای کسب نتایج بهتر فکر ‌کنید. در کسب‌وکارتان مواردی خواهید یافت که می‌توان آن‌ها را فورا تغییر داد یا بهبود بخشید. چه یک شرکت تک‌نفره باشید یا یک غول بین‌المللی، وقتی خود و اطرافیانتان اصول استراتژی کسب‌وکار را تمرین کنید، خواهید دید که می‌توان فقط در عرض چند سال کارهای بیشتری را انجام داد، درحالی‌که شرکت‌های بدون استراتژی شاید بتوانند همان کارها را در مدت پنج یا ده سال انجام ‌دهند.
با تفکر و عمل استراتژیک، سودآوری و سطح رضایت خود از شرکت و شغلتان را افزایش می‌دهید. سطح کلی کیفیت و نفوذ در بازار افزایش می‌یابد. بیش از همه احساس می‌کنید که کنترل سرنوشت شخصی و کاری خود را در دست دارید. می‌توانید هر یک یا دو سال به پشت سر خود نگاه کنید و بگویید «این دقیقا همان جایی است که می‌خواستیم باشیم».




اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !