دسته محصول
سبد خرید 0
بهینه‌سازی فرایند خرید سایت بهینه سازی صفحه محصول سایت و فرایند خرید برای افزایش فروش

نام محصول

بهینه‌سازی فرایند خرید سایت


کد کالا

820476050527


دسته بندی

بازاریابی دیجیتال


وزن (گرم)

85


ناشر

مدیرسبز

قیمت : 49000 تومان

آنچه در این دوره می‌آموزیم: • پارامترهای کلیدی برای بهینه‌سازی فرایند خرید • بررسی ۴ عامل کلیدی در خرید آنلاین و بهینه‌ کردن آن‌ها • نکاتی درباره CTA های سایت و افزایش نرخ کلیک • ترفندهای کاهش نرخ رها کردن سبد خرید • افزایش نرخ دیده شدن • ۳ روش حرفه‌ای تست پارامترهای کلیدی سایت • معرفی یک....
آنچه در این دوره می‌آموزیم:
• پارامترهای کلیدی برای بهینه‌سازی فرایند خرید
• بررسی ۴ عامل کلیدی در خرید آنلاین و بهینه‌ کردن آن‌ها
• نکاتی درباره CTA های سایت و افزایش نرخ کلیک
• ترفندهای کاهش نرخ رها کردن سبد خرید
• افزایش نرخ دیده شدن
• ۳ روش حرفه‌ای تست پارامترهای کلیدی سایت
• معرفی یک سایت برای انجام تست‌های بازاریابی
و ده‌ها مطلب کلیدی و کاربردی دیگر…


کمتر از ۱ درصد بازدیدکنندگانی که از صفحه یک محصول بازدید می‌کنند تصمیم به خرید محصول می‌گیرند. بنابراین نرخ تبدیل واقعی بسیار کمتر از ۱ درصد است، زیرا اغلب بازدیدکنندگان از صفحات دیگری به جز صفحه خرید محصول، بازدید می‌کنند. نکته دیگر آن است که این افراد فعلا فقط تصمیم به خرید گرفته‌اند و خریدشان قطعی نشده است. سپس این افراد بر دکمه خرید سایت شما کلیک می‌کنند و محصول را به سبد خرید اضافه می‌کنند.
فرض کنید ۱۰۰۰۰ نفر از صفحه محصول شما بازدید کنند و در حالت رویایی ۱۰۰ نفر از آن‌ها تصمیم به خرید محصول می‌گیرند.
حال آیا فکر می‌کنید سایت شما با ۱۰۰ خرید مواجه خواهد شد؟ هیچوقت چنین اتفاقی پیش نمی‌آید. به یک آمار تکان‌دهنده توجه کنید.
آیا تا به حال توجه کرده‌اید که در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های بزرگ شهر مثل هایپراستار و شهروند، عده‌ای اقلامی را در سبد خرید خود قرار می‌دهد، کمی با آن چرخ در محوطه فروشگاه گردش می‌کنند و سپس از خرید منصرف می‌شوند؟ یعنی سبد خرید را در فروشگاه رها کرده و از فروشگاه خارج می‌شوند.
این افراد در فروشگاه‌های واقعی کمتر هستند زیرا افراد زیادی آن‌ها را می‌بینند و دوربین‌های زیادی بر فعالیت فروشگاه نظارت دارد.
ولی وقتی خریداران در سایت هستند و اقلامی را به سبد خرید اضافه می‌کنند خیلی راحت‌تر می‌توانندکارشان را نیمه‌کاره رها کنند و از سایت خارج شوند! اخیرا آماری توسط یک شرکت معتبر تحقیقاتی (marketingsherpa.com) منتشر شد که نشان می‌دهد حداقل ۶۰ درصد خریداران سایت، سبد خرید را نیمه‌کاره رها می‌کنند!
این آمار و نکته‌ای که در صفحه قبل گفته شد نشان می‌دهد اگر ۱۰۰۰۰ نفر علاقه‌مند را به سایت و صفحه محصول هدایت کنید شاید در حالت رویایی بتوانید ۴۰ فروش ایجاد کنید.
البته اغلب به چنین عددی هم نمی‌رسید، چون صفحه محصول و فرایند خرید بهینه نشده است.
با

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !