دسته محصول
سبد خرید 0
نسخه صوتی: بازاریابی تلفنی نکات و ترفندهایی برای افزایش فروش در بازاریابی تلفنی

نام محصول

نسخه صوتی: بازاریابی تلفنی


کد کالا

81395010


دسته بندی

مبانی بازاریابی، انواع بازاریابی


وزن (گرم)

83


ناشر

مدیر سبز

ذهنیت بسیاری از مشتریان درباره کارتان از طریق صحبت تلفنی شکل می‌گیرد! چرا بسیاری از فروشندگان تلفنی ناموفق هستند؟ آیا فروش تلفنی فروش با اصرار است؟ صحبت‌های منشی چقدر در موفقیت کسب و کارتان اهمیت دارد؟ دلیل عدم خرید مجدد ۶۷ درصد مشتریان مشاهده یک برخورد نامناسب از کارکنان و مخصوصا فرد پاسخگو....
ذهنیت بسیاری از مشتریان درباره کارتان از طریق صحبت تلفنی شکل می‌گیرد!
چرا بسیاری از فروشندگان تلفنی ناموفق هستند؟
آیا فروش تلفنی فروش با اصرار است؟
صحبت‌های منشی چقدر در موفقیت کسب و کارتان اهمیت دارد؟
دلیل عدم خرید مجدد ۶۷ درصد مشتریان مشاهده یک برخورد نامناسب از کارکنان و مخصوصا فرد پاسخگوی تلفنی ما است!
هرچقدر در تبلیغات حرفه‌ای باشید در انتها معمولا مشتری با شما تماس می‌گیرد و صحبت‌های تلفنی است که فروش ایجاد می‌کندبسیاری از مدیران سودهای بزرگی را از دست می‌دهند چون فرد پاسخگوی تلفن به اندازه کافی حرفه‌ای نیست!
اگر مدیر هستید به فکر آموزش تیم خود برای مکالمات تلفنی بهتر باشید
شما با صرف هزینه فراوان تبلیغاتی انجام می‌دهید و علاقه‌مندان را ترغیب می‌کنید تا با شما تماس بگیرند. حال صحبت‌های فردی که پاسخگویی تلفنی را به‌عهده دارد تعیین کننده است! اگر او یک پاسخ ناشیانه بدهد یا برخوردی نامناسب داشته باشد، دیگر مهم نیست چقدر تبلیغ می‌کنید!
در بسیاری از موارد صحبت‌های منشی است که ذهنیت افراد را از شرکت ما شکل می‌دهد!

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !