دسته محصول
سبد خرید 0
فیلم همایش: بازاریابی عصبی پیشرفته 15 ترفند بازاریابی عصبی برای افزایش فروش

نام محصول

فیلم همایش: بازاریابی عصبی پیشرفته


کد کالا

81395021


دسته بندی

تحقیقات بازاریابی و نئورومارکتینگ


وزن (گرم)

83


ناشر

مدیر سبز

اگر شما هم با بررسی فروش ماهانه شرکت و کارتان حس بدی پیدا می‌کنید لازم است روش‌های جدیدتر بازاریابی را بیاموزید. با روش‌های بازاریابی عصبی نه تنها مشتریان بلکه رقیبان را هم متحیر کنید! روش‌هایی جدید، متفاوت و (از دید خیلی‌ها) غیرمنطقی که باعث افزایش فروش می‌شود! در تله اغلب کارآفرینان و مدیرا....
اگر شما هم با بررسی فروش ماهانه شرکت و کارتان حس بدی پیدا می‌کنید لازم است روش‌های جدیدتر بازاریابی را بیاموزید.
با روش‌های بازاریابی عصبی نه تنها مشتریان بلکه رقیبان را هم متحیر کنید!
روش‌هایی جدید، متفاوت و (از دید خیلی‌ها) غیرمنطقی که باعث افزایش فروش می‌شود!
در تله اغلب کارآفرینان و مدیران گرفتار نشوید!
اگر واقع‌بین باشیم اغلب کسب‌و‌کارها با مشکل مواجه شده‌اند. مشکلات به جایی رسیده که خیلی از مدیران تنها راه‌حل ممکن را کاهش توقعات خود می‌دانند.

ولی بیایید با خودمان کاملا روراست باشیم!
آیا دلیل افت کسب‌و‌کارمان فقط شرایط اقتصادی سخت است؟
من اینطور فکر نمی‌کنم. در کسب‌و کارمان هر وقت فروش‌ها کمتر می‌شود به سرعت به این نتیجه می‌رسم که انگیزه‌ام کمتر شده است.

اغلب ناموفقیت‌های کاری نتیجه شرایط اقتصادی نیست، بلکه نتیجه کاهش فعالیت‌های ما در بازاریابی و فروش است. منظورم همان فعالیت‌هایی است که قبلا انجام می‌دادیم و اکنون برای انجام ندادنش بهانه‌ای به اسم «شرایط اقتصادی نامناسب» داریم.

اغلب مدیران و کارآفرینان در این تله گرفتار می‌شوند که محکوم به نزول هستند چون دیگران در این شرایط قرار دارند. موفقیت در کسب‌و کار مانند شنا کردن در خلاف جهت جریان آب است.

اغلب کسانی که در دریا غرق می‌شوند توانایی رسیدن به ساحل را دارند ولی تسلیم شرایط می‌شوند و قبول می‌کنند که کاری نمی‌توان کرد. شما در این تله گرفتار نشوید که کاری نمی‌توان کرد.

خطرناک‌ترین تله برای مدیران و کارآفرینان آن است که مانند کسی که در دریا غرق می‌شود تسلیم شوند و به این نتیجه برسند که کاری نمی‌توان کرد. همیشه می‌توان کارهایی جسورانه انجام داد و کسب‌و‌کار را در مسیر رشد قرار داد.

شاید فکر کنید این دیدگاه بیش از حد خوشبینانه است. ولی با توجه به کارم با مدیران زیادی برخورد دارم که اگر از شرایط سخت اقتصادی صحبت کنید متعجب می‌شوند زیرا آن‌ها چنین دیدگاهی ندارند. آن‌ها قبول دارند که کار سخت‌تر شده است ولی دلیلی برای توقف رشد وجود ندارد.

راهکار خروج از شرایط سخت یادگیری مداوم و افزایش فعالیت‌های بازاریابی است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !