دسته محصول
سبد خرید 0
اصول بازاریابی با تاکید بر نمونه های موفق ایرانی -

نام محصول

اصول بازاریابی با تاکید بر نمونه های موفق ایرانی


نام نویسنده

سید محمد میرمحمدی-محمدمهدی ایزدخواه


نام مترجم

-

انتشارات

دانشگاه علامه طباطبایی


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

270


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642171941


وزن

398


پیش گفتار

-

قیمت : 45000 تومان

دانش بازاریابی؛ دانش کشف, تعریف توجه و برآورده ساختن خواسته های مشتری است و بدا به حال صنعتگران و مدیرانی که در عنایت به خواستنی های مصرف کننده کم کاری کنند . در بلاد پیشرو در سازمان های توسعه یافته روزگار ما بازاریابی قلب سازمان است. پیتر دراکر می گوید که مدیران امروز دو وظیفه دارند . بازاریابی....
دانش بازاریابی؛ دانش کشف, تعریف توجه و برآورده ساختن خواسته های مشتری است و بدا به حال صنعتگران و مدیرانی که در عنایت به خواستنی های مصرف کننده کم کاری کنند . در بلاد پیشرو در سازمان های توسعه یافته روزگار ما بازاریابی قلب سازمان است. پیتر دراکر می گوید که مدیران امروز دو وظیفه دارند . بازاریابی و نوآوری /

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !