دسته محصول
سبد خرید 0
روش های نوین بازاریابی با نگرش کاربردی -

نام محصول

روش های نوین بازاریابی با نگرش کاربردی


نام نویسنده

حسین مریدسادات-محمدرضا اصلانی


نام مترجم

-

انتشارات

دایره دانش


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

420


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007111222


وزن

430


پیش گفتار

-

قیمت : 32000 تومان

بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی - اجتماعی تعریف می شود که به وسیله ی آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله ی کالا با یکدیگر به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند. امروزه بازاریابی یک پدیده ی پویا می باشد. دلیل آن عناصر وجودی بازار می باشد که شامل مشتری ؛ نیاز و نیازمند است ک....
بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی - اجتماعی تعریف می شود که به وسیله ی آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله ی کالا با یکدیگر به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند.
امروزه بازاریابی یک پدیده ی پویا می باشد. دلیل آن عناصر وجودی بازار می باشد که شامل مشتری ؛ نیاز و نیازمند است که این عناصر دائما در حال تغییر و تحول هستند .و بازاریاب باری پیروزی باید در این اندیشه باشد که بازار یک پدیده ی ایستا نبوده وی باید در هر لحظه خود را با شرایط روز وفق دهد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !