دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت کسب و کار در شبکه های اجتماعی درآمدزایی و نحوه خرید و فروش- بازاریابی - مشتری مداری - جذب مشتری - نحوه افزایش فالو و عضوگیری

نام محصول

مدیریت کسب و کار در شبکه های اجتماعی


نام نویسنده

سید سجاد موسوی


نام مترجم

-

انتشارات

دیباگران تهران


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

172


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001245008


وزن

270


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

فرقی نمی کند یک مغازه و کسب و کار کوچک دارید یا مالک یک برند خیلی معروف هستید، مولف این کتاب به شما یاد می دهد تا از بسترها و امکانات موجود در انواع شبکه های اجتماعی برای راه اندازی یا توسعه کسب و کارتان استفاده نمایید.فرقی نمی کند یک مغازه و کسب و کار کوچک دارید یا مالک یک برند خیلی معروف هستید....
فرقی نمی کند یک مغازه و کسب و کار کوچک دارید یا مالک یک برند خیلی معروف هستید، مولف این کتاب به شما یاد می دهد تا از بسترها و امکانات موجود در انواع شبکه های اجتماعی برای راه اندازی یا توسعه کسب و کارتان استفاده نمایید.فرقی نمی کند یک مغازه و کسب و کار کوچک دارید یا مالک یک برند خیلی معروف هستید، مولف این کتاب به شما یاد می دهد تا از بسترها و امکانات موجود در انواع شبکه های اجتماعی برای راه اندازی یا توسعه کسب و کارتان استفاده نمایید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !