دسته محصول
سبد خرید 0
طراحی ارزش پیشنهادی -

نام محصول

طراحی ارزش پیشنهادی


نام نویسنده

آلن اسمیت-گرگ برناردا-ایو پیگنیور-الکساندر استروالدار


نام مترجم

اصغر عطایی-بابک وطن دوست-حسام الدین ساروقی-مینا نجفیان

انتشارات

آریانا قلم


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

294


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

بیاضی


شابک

9786007677070


وزن

689


پیش گفتار

-

قیمت : 38000 تومان

کسب وکارهای نوپا نقشی اساسی در توسعۀ استعدادها، اشتغال و افزایش توان رقابتی کشور دارند، اما چیزی که شاهد آن هستیم متأسفانه نرخ بالای شکست در این کسب و کارهاست. کسب وکارهای نوپا با ایده ای که تصور می‌کنند مشتریان آن را می خواهند کار خود را آغاز می کنند و ماه ها یا حتی سال ها وقت صرف می کنند تا م....
کسب وکارهای نوپا نقشی اساسی در توسعۀ استعدادها، اشتغال و افزایش توان رقابتی کشور دارند، اما چیزی که شاهد آن هستیم متأسفانه نرخ بالای شکست در این کسب و کارهاست. کسب وکارهای نوپا با ایده ای که تصور می‌کنند مشتریان آن را می خواهند کار خود را آغاز می کنند و ماه ها یا حتی سال ها وقت صرف می کنند تا محصولشان را تکمیل کنند بدون اینکه حتی یک بار نظر مشتریان را پرسیده باشند و زمانی که در نهایت مشتریان توجهی به محصولشان نمی کنند متوجه می شوند که شکست خورده اند. این کسب وکارها معمولاً دارای محصول، فناوری، چش مانداز، تیم قوی، سرمایه گذار و ارزش‌های خوبی هستند، اما تا زمانی که مشتریانی نداشته باشند که بخواهند برای ارزش ارائه شده از سوی آنها هزینه ای پرداخت کنند دوامی نخواهند داشت.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !