دسته محصول
سبد خرید 0
فیلم آموزشی ارتباط موثر با مشتری فن بیان در فروشندگی و مشتری مداری چگونه با ایجاد یک حس خاص در خریداران آن ها را تبدیل ب مشتریان وفادار یا هوادار بکنیم؟

نام محصول

فیلم آموزشی ارتباط موثر با مشتری فن بیان در فروشندگی و مشتری مداری


کد کالا

13950000003


دسته بندی

مدیریت ارتباط با مشتری و رفتار مصرف کننده


وزن (گرم)

80


ناشر

آوای رسای سخن ایرانیان

قیمت : 140000 تومان

سرفصل این کارگاه خدمات مشتری چیست منظور از کیفیت چیست مهمترین عوامل نارضایتی مشتری ایده مغز سه گانه روش های حسن جویی و تکنیک های همگامی چگونه به مشتری نه بگوییم که ناراحت نشود آداب معاشرت در ارتباط با مشتری روش های جلب اعتماد مشتری و مواجه با انتقادات مهارت های ارتباط تلفنی با م....
سرفصل این کارگاه
خدمات مشتری چیست
منظور از کیفیت چیست
مهمترین عوامل نارضایتی مشتری
ایده مغز سه گانه
روش های حسن جویی و تکنیک های همگامی
چگونه به مشتری نه بگوییم که ناراحت نشود
آداب معاشرت در ارتباط با مشتری
روش های جلب اعتماد مشتری و مواجه با انتقادات
مهارت های ارتباط تلفنی با مشتری
مهارت های گوش دادن فعال و داشتن لحن دلنشین
شگفت انگیزها در ارتباط با مشتری
مهارت های گوش دادن فعال و داشتن لحن دلنشین
شگفت انگیزها در ارتباط با مشتری

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !