دسته محصول
سبد خرید 0
طراحی فروشگاه و تجارت رسانه های بصری فضاسازی فروشگاه با هدف تشویق خرید

نام محصول

طراحی فروشگاه و تجارت رسانه های بصری


نام نویسنده

کلوس ابستر-ماریوس گارائوس


نام مترجم

علی اکبر فرهنگی-یحیی چاقویی-نسیم نجمی

انتشارات

رسا


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

280


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643179328


وزن

350


پیش گفتار

-

قیمت : 21500 تومان

امروزه طراحی علمی و خلاقانه فروشگاه و محل فروش محصولات؛ به یک عامل حیاتی موفقیت برای فروشندگان و خریداران ؛ تبدیل شده است . این موضوع در کشور ما به جهت رشد چشمگیر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در دو سه سال اخیر از جایگاه خاصی برخوردار شده است. با مطالعه این کتاب اسراری از بازاریابی توسط فروشندگ....
امروزه طراحی علمی و خلاقانه فروشگاه و محل فروش محصولات؛ به یک عامل حیاتی موفقیت برای فروشندگان و خریداران ؛ تبدیل شده است . این موضوع در کشور ما به جهت رشد چشمگیر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در دو سه سال اخیر از جایگاه خاصی برخوردار شده است.

با مطالعه این کتاب اسراری از بازاریابی توسط فروشندگان را فرا خواهید گرفت که به شما در نحوه طراحی فروشگاه با هدف افزایش فروش و رضایتمندی مشتریان کمک خواهد نمود.

همچنین در این کتاب با نحوه مسیر یابی مشتریان در فروشگاه، چگونگی جستجو محصولات توسط آنها و نحوه هدایت مراجعین به سمت کالاهایی که می خواهید بیشتر دیده شوند؛ آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود تا از طریق به کار گیری رنگ ؛ تصاویر و موسیقی؛ هیجانات مشتریان را به خود جلب نموده و با ایجاد یک تجربه منحصر به فرد ؛ خریدی خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای برای آنها به ارمغان بیاورید. تمرکز این کتاب بر روی کاربردهای علمی این مفاهیم بوده و مبتنی بر تحقیقات حوزه مشتری و روان شناسی مشتریان می باشد. ضمنا وجود مروری از نکات کلیدی در انتهای هر فصل و پیوست ضمیمه ای تحت عنوان آشپزی برای طراحی فروشگاه در پایان کتاب؛ از ویژگی های منحصر به فردی است که در آن دسترالعمل های کاربردی و خلاصه شده ای برای طراحی بهینه فروشگاه نیز ارائه شده است

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !