دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار-23 به همراه CD -

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار-23 به همراه CD


کد کالا

1395000000023


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

120


ناشر

بازاریابی

تعداد صفحه

60

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 23 (بهمراه فیلم هاروارد) سرمقاله/ سال 1391؛ کدام استراتژی برای کدام شرکت سودمند است؟ اخبار بازاریابی/ بازار خبر میزگرد/ گفتگو با دكتر كامبيز حيدرزاده، حميدرضا ايراني، پرويز درگي؛ كاتلر در ماركتينگ تري چه مي‌گويد؟ تئوریهای بازاریابی/ استيفن براون و ديدگاهها....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 23 (بهمراه فیلم هاروارد)
سرمقاله/ سال 1391؛ کدام استراتژی برای کدام شرکت سودمند است؟

اخبار بازاریابی/ بازار خبر

میزگرد/ گفتگو با دكتر كامبيز حيدرزاده، حميدرضا ايراني، پرويز درگي؛ كاتلر در ماركتينگ تري چه مي‌گويد؟

تئوریهای بازاریابی/ استيفن براون و ديدگاههاي انتقادي وي بر كاتلر

تازه های بازاریابی/ مدلهاي بازاريابي

بانکها و خدمات مالی/ دگرگون‌گريزي و تأثير آن بر مشتريان خدمات مالي

روانشناسی مالی/ سازه‌هاي برند در روايت مصرف‌كننده‌

بازاریابی ورزشی/ المپيك 2012 لندن؛ از فرصت‌يابي برندها تا بازيهاي سياسي

تکنیکهای بازاریابی/ تكنيكهاي بازيگري در بازاريابي

بازاريابي حسي (مطالعات موردي)/ 10 كمپين بازاريابي حسي به‌يادماندني

داستان شرکتها/ فابر -كستل؛ كسب‌وكار خانوادگي 250 ساله

منابع انسانی/ نگرش شركتهاي درحال تغيير به بانوان

توزیع/ نكات كاربردي در راه اندازي شبكه‌ي توزيع؛

خرده فروشی/ بررسي و نوع‌شناسي فروشگاههاي خرده‌فروشي (بخش اول)

فروش/ چگونگي افزايش اثربخشي نامه‌هاي

بازار كتاب/ تازه‌ترين كتابهاي بازاريابي و فروش

معرفی کتاب/ مديريت و بازاريابي شركتهاي حمل‌ونقل هوايي

عنوان و موضوع ‌فيلم آموزشي اين شماره:‌ رهبران آینده را کجا پیدا کنیم؛
لیندا هیل
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 6000 تومان
تلفن اشتراک:66475417-021

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !