دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار-27 به همراه CD -

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار-27 به همراه CD


کد کالا

1395000000027


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

120


ناشر

بازاریابی

تعداد صفحه

62

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 27 (بهمراه فیلم هاروارد) یادداشت/ نوروماركتينگ، و تحقيقات بازاريابي در ايران سرمقاله/ سخني كوتاه با محققان بازاريابي اخبار بازاریابی/ بازار خبر ميزگرد/ ديدگاهها و انديشه‌ها؛ تحقيقات بازاريابي در ايران مجلات بازاريابي و فروش/ مجله‌ي نوروماركتينگ نظريه و....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 27 (بهمراه فیلم هاروارد)
یادداشت/ نوروماركتينگ، و تحقيقات بازاريابي در ايران

سرمقاله/ سخني كوتاه با محققان بازاريابي

اخبار بازاریابی/ بازار خبر


ميزگرد/ ديدگاهها و انديشه‌ها؛ تحقيقات بازاريابي در ايران

مجلات بازاريابي و فروش/ مجله‌ي نوروماركتينگ نظريه و كاربرد

بازاريابي سياسي/ كاربرد "نوروماركتينگ" در سياست؛ مطالعه‌ي موردي: پيش‌بيني انتخابات امريكا (2008)

استادان بازاريابي/ بازاريابي كارآفرينانه؛ گفتگوي اختصاصي با دكتر سوزي موريش

مديريت بازاريابي/ مديريت انتظارات مشتريان؛ هشدار براي شركتهاي پيشرو، نويد براي شركتهاي تازه تأسيس

نوروماركتينگ/ فيلمهاي نوروماركتينگ

آموزشگاه بازارسازان (فيلمهاي آموزش فروش)/ 72 فيلم كاربردي آموزش فروش + تيزر تبليغاتي شركتهاي برتر جهاني براي ويزيتورهاي حرفه‌اي و فروشنده‌ها

استادان بازاريابي/ با بزرگان بازار و دانشگاه (متولدان آبان ماه)

بازاريابي بين‌الملل/ بازاريابي بين‌الملل در گفتگوي اختصاصي "توسعه مهندسي بازار" با پروفسور آنك ويزيت

بازاريابي بين‌الملل/ گفتگو با مهدي بهبودي، مترجم كتاب بازاريابي بين‌المللي؛ توليد ريالي، فروش دلاري، راه‌حل امروز بازاريابي بين‌المللي صنايع ايران

داستان شركتها/ پروكتراندگمبل؛‌ رهبر تنوع برند درجهان با 5 ميليون مصرف‌كننده

بازاريابي حسي (مطالعات موردي)/ كمپينهاي برتر بازاريابي حسي

مفاهيم بازاريابي/ معناي استراتژي و تاكتيك در بازاريابي

تازه‌هاي بازاريابي/ "نوروماركتينگ"؛ فوت كوزه‌گري برندهاي برتر جهاني

تازه‌هاي بازاريابينوروماركتينگ؛ نقشه‌ي راه بازاريابان از آنچه در مغز مشتريان مي‌گذرد

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

عنوان و موضوع ‌فيلم آموزشي اين شماره:‌ چگونه برند جهانی موفقی داشته باشیم؛
روهیت دشپاندی؛ استاد دانشکده کسب‌وکار هاروارد
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 7000 تومان


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !