دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت استراتژیک با رویکردی امروزی -

نام محصول

مدیریت استراتژیک با رویکردی امروزی


نام نویسنده

رابرت گرانت


نام مترجم

آرش خلیلی نصر

انتشارات

آریانا قلم


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

638


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006227085


وزن

905


پیش گفتار

-

قیمت : 38000 تومان

استادان و دانشجویان مدیریت در سراسر دنیا این کتاب را ارزشمند دانسته‌اند. این موضوع به من اطمینان داده که مفاهیم محوری و چارچوب‌های پایه در تحلیل استراتژی در گستره وسیعی از شرایط کسب‌و‌کار کاربرد دارد. البته کاربرد ابزارهای استراتژی مستلزم در نظر گرفتن شرایط ویژه کسب‌و‌کار در هر کشور است. اقتصاد....
استادان و دانشجویان مدیریت در سراسر دنیا این کتاب را ارزشمند دانسته‌اند. این موضوع به من اطمینان داده که مفاهیم محوری و چارچوب‌های پایه در تحلیل استراتژی در گستره وسیعی از شرایط کسب‌و‌کار کاربرد دارد. البته کاربرد ابزارهای استراتژی مستلزم در نظر گرفتن شرایط ویژه کسب‌و‌کار در هر کشور است. اقتصاد ایران به دلیل بهره‌مندی از منابع طبیعی غنی، اصول شرعی حاکم بر مدیریت کسب‌و‌کار و تحریم‌هایی که کسب‌و‌کارهای ایرانی را محدود کرده است، از سایر کشورها متمایز می‌شود. با حضور ایران در جامعه بین‌الملل، اهمیت مدیریت استراتژیک برای کسب‌و‌کار‌های ایرانی به منظور درنظر گرفتن چالش‌ها و فرصت‌های بازارهای جهانی افزایش خواهد یافت.
ویرایش هشتم این کتاب با چند ویژگی جدید متمایز شده است. رویکرد وسیع‌تر به خلق ارزش و در نظر گرفتن مجموعه گسترده‌تری از ذی‌نفعان به‌جای توجه صرف به صاحبان سهام، تاکید روزافزون بر نقش تکنولوژی، توجه بیشتر بر روش ایجاد قابلیت‌های سازمانی در شرکت‌ها، نگاه یکپارچه‌تری به اجرای استراتژی و فصل جدیدی درباره خرید، ادغام و اتحاد‌های استراتژیک از جمله این ویژگی‌ها هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !