دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار- 43 به همراه CD .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار- 43 به همراه CD


کد کالا

1395000000043


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

120


ناشر

بازاریابی

تعداد صفحه

63

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 43 (به همراه فیلم هاروارد) یادداشت/ رازهای تبلیغات نورومارکتینگ، برندسازی درون‌سازمانی، و پرسشنامه‌ی فروش سرمقاله/ لزوم پیوند بنگاههای تبلیغاتی با دانشگاه اخبار بازاريابي/ بازار خبر نورومارکتینگ/ کاربردهای نورومارکتینگ و زیمت در گفت‌وگو با دکتر علی بش....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 43 (به همراه فیلم هاروارد)


یادداشت/ رازهای تبلیغات نورومارکتینگ، برندسازی درون‌سازمانی، و پرسشنامه‌ی فروش

سرمقاله/ لزوم پیوند بنگاههای تبلیغاتی با دانشگاه

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

نورومارکتینگ/ کاربردهای نورومارکتینگ و زیمت در گفت‌وگو با دکتر علی بشارت، استاد دانشگاه دنور امریکا

ساخت آگهی/ موانع طراحی و ساخت تبلیغات تأثیرگذار

تبلیغات/ نگاهی به تبلیغات در دنیا

تبلیغات/ رازهای تبلیغات در گفت‌وگو با مدیران ارشد آژانس تبلیغاتی اُگیلوی

تبلیغات تلویزیونی/ اعجاز موسیقی در تبلیغات تلویزیونی

تحقیقات بازار/ 10 تکنیک داستان‌سرایی برای کارشناسان تحقیقات بازار

تبلیغات/ تبلیغات نوآورانه و خلاق در دنیای ماشین

برند/ بازسازی برند مزدا در گفت‌وگو با مدیر اجرایی مزدا

برند درون‌سازمانی/ برندسازی درون‌سازمانی؛ حلقه‌ی گمشده‌ی فرایند برندسازی

برند درون‌سازمانی/ چگونه یک برنامه‌ی برندسازی درون‌سازمانی موفق بسازیم؟

پرسشنامه/ آیا شما فروشنده‌ی قرن 21 هستید؟

فروش/ برای افزایش فروش، پنجره‌ی ناخشنودی مشتری را باز کنید

مشتری‌نوازی/ خستگی مشتریان

بازاریابی سلامت/ مهندسی بازار گردشگری سلامت در ایران

خرده‌فروشی/ رفتار مصرف‌کننده در محیط خرده‌فروشی چندرسانه‌ای و چند کاناله

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با سوئیسی‌ها

بسته‌بندی/ بسته‌ای از جنس خلاقیت

استراتژی/ "سرعت" عامل حیاتی موفقیت کسب‌وکارها

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

عنوان فیلم آموزشی این شماره: "سرعت" عامل حیاتی موفقیت کسب‌وکارها
اد بازول (نویسنده و مدیر اجرایی شرکت فرم)

قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 11000 تومان
تلفن اشتراک:66475417-021

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !