دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار- 46 به همراه CD .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار- 46 به همراه CD


کد کالا

13950000000465


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

120


ناشر

بازاریابی

تعداد صفحه

63

قیمت : 11000 تومان

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 46 (به همراه فیلم هاروارد) یادداشت/ گفت‌وگو با مارتین لیندستروم، اعجوبه‌ی نورومارکتینگ و برندینگ و 5 متخصص بازاریابی و تبلیغات اخبار بازاريابي/ بازار خبر فروش/ گفت‌وگو با امیرمصطفی اعرابی‌پور، مترجم کتاب/ فروشندگان بزرگ چگونه عمل می‌کنند؟ بازاریابی/....

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 46 (به همراه فیلم هاروارد)

یادداشت/ گفت‌وگو با مارتین لیندستروم، اعجوبه‌ی نورومارکتینگ و برندینگ و 5 متخصص بازاریابی و تبلیغات

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

فروش/ گفت‌وگو با امیرمصطفی اعرابی‌پور، مترجم کتاب/ فروشندگان بزرگ چگونه عمل می‌کنند؟

بازاریابی/ هشت عبارت نامناسب که بازاریابان نباید استفاده کنند

نورومارکتینگ/ توسعه مهندسی بازار در گفت‌گو با مارتین لیندستروم/ نورومارکتینگ، برند و دیگر هیچ

تبلیغات چریکی/ تبلیغات چریکی ایکس باکس از شرکت مایکروسافت

آژانسهای تبلیغاتی/ گفت‌وگو با مدیران آژانسهای تبلیغاتی دبلیوپی‌پی (WPP)

نورومارکتینگ/ ارزیابی اثرگذاری تبلیغات با استفاده از رسانایی پوست

تبلیغات/ تبلیغات محیطی در عصر حاضر

آموزه‌های بازار/ ده فرمان اف‌بی‌آی برای تحلیل رفتار غیرکلامی

تبلیغات/ بیلبوردهای خوردنی و خوشمزه

تبلیغات/ مشتریان را بترسانید، فروش را بالا ببرید/ نقش ترس در تبلیغات

کارآفرینی/ می‌خواهم روش خرید مردم را تغییر دهم

رفتار مصرف‌کنندهرمزگشایی از مغز خریداران جدید

قیمت‌گذاری/ باورهای غلط در مورد قیمت‌گذاری

پرسشنامه/ آیا ویژگیهای یک فرد کارآفرین را دارید؟

خرده‌فروشی/ آینده‌ی خرده‌فروشی در گفت‌وگوی اختصاصی با سارا آل‌توخِیم (Sara al Tukhaim)

برند/ تکامل مفهوم برند، دگردیسی‌های آخر

بازاریابی ویروسی/ فرمول شش ماده‌ای برای اشاعه‌ی ویروسی افکار

مدیریت/ 6 درس مدیریتی از مادرزن

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با اسپانیایی‌ها

بسته‌بندی خلاق/ خلاقانه‌های بسته‌بندی‌شده

مدیریت/ رهایی شرکتها از شکست؛ کنار گذاشتن غرور و اجرای 7 راز کلیدی

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

عنوان و موضوع فیلم آموزشی این شماره: رهایی شرکتها از شکست؛ کنار گذاشتن غرور، و اجرای 7 راز کلیدی
باب سایمونز، استاد دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 11000 تومان

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !